در راستای جوان گرایی در دولت دوازدهم؛

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان منصوب شد

در راستای جوان گرایی در دولت دوازدهم؛ رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از سوی علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت و بنا به پیشنهاد سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران؛ فریبرز سعیدی‌کیا بعنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان منصوب شد.

جلب رضایت سرمایه گذاران و صاحبان صنایع، برنامه ریزی و کمک به انجام مستمر آموزش های مورد نیاز واحدهای صنعتی، ساماندهی تامین مواد اولیه مورد نیاز صنایع کوچک از تولیدکنندگان داخلی و برنامه ریزی و حمایت از صادرات محصولات تولیدی واحدها، ایجاد ساختار مناسب برای رفع مشکلات فنی و ارتقا کیفی محصولات واحدها با استفاده از اشخاص خبره و توانمند از جمله وظایفی‌ست که به وی تاکید شده است.

سعیدی کیا متولد سال ۱۳۶۱ و دانش آموخته رشته مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد است و از مدیران جوان استان گیلان به شمار می‌آید که سابقه معاونت فرمانداری رشت و بخشداری مرکزی این شهرستان را در کارنامه دارد.

عضویت در هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری و توسعه منطقه آزاد انزلی، کارگروه شورای برنامه ریزی استانداری گیلان، کارگروه اقتصاد مقاومتی استانداری گیلان، کارگروه رفع موانع تولید استانداری گیلان و عضویت در هیات مدیره چندین شرکت بازرگانی خصوصی از دیگر سوابق سعیدی کیا است.

گفتنی است، پیش از این احمدعلی شهیدی این سمت را برعهده داشت.

Share