احمدی: حضور به موقع آتش نشانان مانع بروز حادثه‌ای بزرگ شد

قدردانی شهردار رشت از اقدام نیروهای آتش نشانی در پی آتش سوزی مهیب در رشت

شهردار رشت عملکرد به هنگام و موفقیت‌آمیز نیروهای آتش نشانی را به ویژه در آتش سوزی شب گذشته که منجر به نجات جان بیش از ۲۵ نفر از شهروندان شد بسیار بااهمیت خواند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید محمد احمدی شهردار رشت در پی عملیات موفقیت‌آمیز آتش نشانان در آتش سوزی مهیبی که شب گذشته در مجتمع ۲۰ واحدی مسکن مهر رخ داد، به منظور تشکر و ادای احترام به مجموعه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت، از این نهاد بازدید و از تلاش‌های بی‌وقفه این قشر پرتلاش قدردانی کرد.

احمدی در این دیدار صمیمانه با بیان اینکه استاندارد جهانی خدمات‌رسانی آتش نشانی ۴ دقیقه و ۱۱ ثانیه است، اظهار کرد: در این آتش سوزی مهیب، آتش نشانی رشت توانست طبق زمان‌بندی استاندارد در محل حادثه حضور یافته و با عکس العمل سریع و هوشمندانه حریق را اطفاء و از سرایت به سایر طبقات جلوگیری کند.

وی با اشاره به اهمیت سرعت عمل و توجه به ثانیه‌ها در نهاد آتش نشانی گفت: انضباط کاری و سنجش چگونگی عملکرد در ثانیه‌ها نشان از موفقیت مجموعه و خودساختگی نیروهای خدمات رسان دارد.

شهردار رشت عملکرد به هنگام و موفقیت‌آمیز نیروهای آتش نشانی را به ویژه در آتش سوزی شب گذشته که منجر به نجات جان بیش از ۲۵ نفر از شهروندان شد بسیار بااهمیت خواند و افزود: حضور به موقع آتش نشانان مانع بروز حادثه‌ای بزرگ شد، که این مایه مباهات شهر و شهرداری است.

احمدی با تاکید بر رضایتمندی روزافزون شهروندان گفت: باید برای نیل به این هدف، تلاش‌های بیشتری کنیم.

وی بر لزوم ملموس بودن تلاش‌های مجموعه مدیریت شهری برای شهروندان تاکید و خاطر نشان کرد: این هدف با ارائه خدمات کیفی، رفع نقایص ساختاری و عملکردی امکانپذیر می‌شود.

Share