رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان خبر داد:

عدم لغو محدودیت ورود و خروج و ممنوعیت تردد شبانه در رشت

سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: محدودیت ورود و خروج و ممنوعیت تردد شبانه در شهر رشت لغو نشده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: محدودیت ورود و خروج و ممنوعیت تردد شبانه در شهر رشت لغو نشده است.

سرهنگ امیر طالبی در تشریح این خبر گفت: با تغییر شرایط کرونایی شهر رشت از قرمز به نارنجی محدودیت ورود و خروج و ممنوعیت تردد در شهر رشت برابر دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا برقرار است و لغو نشده است.

وی با تاکید بر اینکه برابر مصوبات ستاد مبارزه با ویروس کرونا ورود و خروج خودروها از شهرهای با وضعیت نارنجی و قرمز ممنوع است افزود: فقط مبلغ اعمال قانون، برای شهرهای نارنجی ۵ میلیون ریال و شهرهای قرمز ۱۰ میلیون ریال است.

این مقام انتظامی بیان داشت: شهرهای نارنجی با جمعیت بیش ۲۰۰ هزار نفر شامل طرح ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ الی ۴ بامداد هستند و شهر رشت نیز شامل این مصوبه است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان در پایان با بیان اینکه هم اکنون در استان گیلان ۴ شهر آستارا، تالش، رودبار و رودسر دارای وضعیت قرمز و سایر شهرها وضعیت نارنجی دارند تصریح کرد: محدودیت‌ها شامل خودروهای عمومی، امدادی، درمانی و دارای مجوز تردد نخواهد شد.

Share