فرماندار تالش خبر داد:

ظرفیت ۱۲ تخت بخش آی سی یو بیمارستان تالش تکمیل است

شاهکویی با بیان اینکه هر ۱۲ تخت بخش آی سی یو بیمارستان تالش پر شده و این زنگ خطر است، گفت: مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و دستورالعمل‌ها را جدی بگیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از شبستان، محمدحسین شاهکویی در جلسه مدیریت بحران که در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: قانون تکالیفی را به همه دستگاه‌ها واگذار کرده و مدیران و کارکنان دستگاه‌ها امور و تکالیف محوله را پیگیر باشند.

فرماندار تالش به تجمعات غیرضروری و برگزاری مراسم عروسی در برخی نقاط این شهرستان اشاره کرد و افزود: متاسفانه مردم با حضور در اینگونه مراسم‌ها به کرونا مبتلا می‌شود.

وی با بیان اینکه هر ۱۲ تخت بخش آی سی یو بیمارستان تالش پر شده و این زنگ خطر است، تصریح کرد: مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و دستورالعمل‌ها را جدی بگیرند.

شاهکویی بر جلوگیری از برگزاری هرگونه تجمع در شهرستان تالش تاکید کرد و گفت: باید آستین‌ها را بالا زده و مردم را نسبت به این بیماری آگاه کرده و مردم را در روستاها آموزش دهیم.

عالی‌ترین نماینده دولت در تالش به آغاز فصل سرما اشاره کرد و افزود: شهرداران ستاد مدیریت بحران شهرداری‌ها را فعال کنند.

وی با تاکید بر رفع نقص فنی ماشین آلات و تجهیزات، اظهارکرد: برای استقرار ماشین آلات و تجهیزات در نقاط مهم برنامه ریزی و هماهنگی لازم انجام شود.

شاهکویی با اشاره به اینکه در سطح بخش‌ها توسط بخشداران جلسات هماهنگی برگزار شود، تصریح کرد: تقسیم وظایف درون دستگاهی برای هماهنگی‌های بیشتر انجام شود.

وی ادامه داد: روستاهایی که فاقد گاز هستند در اولویت باشند و سوخت روستانشینان فاقد گاز تامین شود.

فرماندار تالش با بیان اینکه راهداری تالش و آستارا آمادگی لازم برای نمک‌پاشی و برف روبی را داشته باشند، گفت: نمک و ماسه برای برفروبی توسط راهداری و شهرداری‌ها تامین شود.

وی بر استفاده از توان و ظرفیت شرکت‌های امداد خودرو در روزهای برفی و یخبندان تاکید کرد و افزود: ماشین آلات عمرانی و ایستگاه‌های آتش نشانی روستایی آمادگی لازم را داشته باشند.

شاهکویی با بیان اینکه با بخش خصوصی به منظور استفاده از ظرفیت و امکانات و تجهیزات آن‌ها هماهنگی شود، خاطرنشان کرد: از تراکتورهای دارای تیغه برفروبی با هماهنگی جهاد کشاورزی و بخشداری‌ها نیز بهره گرفته شود.

Share