طراح پیراهن سپیدرود: امیدوارم طرحم، پیراهن صعود شود

طرح جدید لباس سپیدرود رشت رونمایی شد

طراح پیراهن سپیدرود گفت: هدف از به کار بردن نمادها، بومی‌سازی طرح و ارزش گذاشت امیدوارم که این طرح مورد پسند مدیران تیم قرار بگیرد و با همین لباس صعود تیم سپیدرود رشت به لیگ های بالاتر را جشن بگیریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، طرح نیلوفر باقرزاده برای پیراهن سپیدرود رشت در فصل جدید مسابقات فوتبال ایران انتخاب شد.

نیلوفر باقرزاده خود را کارشناس ارشد ادبیات و زبان انگلیسی، مجری، طنزپرداز و طراح لباس معرفی کرده و گفته است که در خانواده‌ای ورزشکار و ورزش دوست متولد شده و از همان دوران طفولیت پا به پای پدر و برادش در استادیوم عضدی برای تماشای بازی های تیم‌های رشتی حضور داشته است.

او همچنین توضیحاتی نیز درباره علت انتخاب نمادها روی پیراهن سپیدرود ارائه کرده و گفته که از آنجایی که نام تیم سپیدرود برگرفته از بزرگترین رود گیلان و دومین رود بزرگ ایران، سپیدرود است و این رود در پیدایش تمدن گیلان تأثیر داشته است و شعار معروف هواداران نیز عبارت “سپیدرود بخشکد ماهی ها می میرند” ماست، طرحی از رودی خروشان و ماهی در پشت لباس وجود دارد که روی آستین های لباس هم پولک های ماهی را نیز می توانید مشاهده کنید.

این رود برای بقا و حیات خود نیاز به باران دارد، که برای تیم سپیدرود شامل حمایت های معنوی و مادی هواداران و مسئولین نیز می‌شود و قطرات بارانی که به سمت رود در حال سرازیر شدن هستند، ماهی را مشتاق به تکاپو و پرش به سمت باران می کند که همان انرژی و انگیزه‌ی کادر فنی تیم و بازیکنان می باشد.

در قسمت جلوی لباس، از اصلی‌ترین نماد شهر رشت، یعنی میرزاکوچک خان جنگلی و عمارت شهرداری استفاده کردم تا نشان دهم که این تیم برای اعتلای نام رشت می‌جنگد و از دیار میرزاکوچک خان جنگلی و شهر اولین‌ها می آید و هرچه بیشتر به مفاخر شهرمان می باشد.

هدف از به کار بردن این نمادها، بومی‌سازی طرح و ارزش گذاشت امیدوارم که این طرح مورد پسند مدیران تیم قرار بگیرد و با همین لباس صعود تیم سپیدرود رشت به لیگ های بالاتر را جشن بگیریم.

Share