در ورزشگاه سردارجنگل رشت و زیر بارش باران؛

شکست سنگین تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی در مقابل شهرداری سیرجان

تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی در ادامه مسابقات لیگ برتر کشور، شکست سنگینی را برابر شهرداری سیرجان در رشت متحمل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از ایرنا، در هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ برتر بانوان باشگاه های کشور، تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و شهرداری سیرجان عصر روز جمعه رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان با نتیجه پرگل ۶ بر یک حریف خود را شکست داد.

این دیدار، به میزبانی تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی و به دلیل آماده نبودن ورزشگاه تختی انزلی، در ورزشگاه سردارجنگل رشت و زیر بارش باران برگزار شد.

در جریان این دیدار، تیم فوتبال شهرداری سیرجان برتر از حریف خود ظاهر و از فرصت های به دست آمده نیز به خوبی استفاده کرد تا علاوه بر پیروزی پرگل در این دیدار، هر سه امتیاز این بازی خارج از خانه را کسب کرده و به یک پیروزی ارزشمند دست یابد.

تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی که در دیدار قبلی خانگی خود در ورزشگاه سردارجنگل رشت با نتیجه پرگل برابر قشقایی شیراز پیروز شده بود، در این بازی ضعیف ظاهر شد و سومین شکست خود را در رقابت های لیگ برتر فصل جاری تجربه کرد.

در رقابت های فوتبال لیگ برتر بانوان کشور جام کوثر، تیمهای ذوب آهن و سپاهان اصفهان، ملوان بندرانزلی، نماینده البرز، همیاری آذربایجان غربی، شهرداری سیرجان، سارگل بوشهر، پالایش گاز ایلام و وچان کردستان به صورت دوره ای در یک گروه با هم رقابت می کنند.

Share