مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان:

شبکه‌های انتقال و فوق توزیع گیلان از پایداری کامل برخوردارند

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: در حال حاضر شبکه‌های انتقال و فوق توزیع استان از پایداری کامل برخوردارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، “بهمن داراب زاده” گفت: به دلیل شرایط جوی نامساعد، بارش باران و برف  را در استان گیلان شاهد بودیم که خوشبختانه این بارش ها هیچ گونه آسیبی به تاسیسات شرکت وارد نکردند.

وی با اشاره به تجربه شرکت در مواجهه با چنین بارش هایی، گفت: در بارش‌های این چنینی به مانند سال های گذشته، تمامی اکیپ‌های فنی، عملیاتی، تجهیزات و ماشین آلات شرکت به حالت آماده‌باش قرار دارند تا بتوانیم در صورت وقوع هر گونه اتفاقی، در اسرع وقت آن را مدیریت و از وقوع حوادث احتمالی جلوگیری کنیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به اینکه استان گیلان، استانی حادثه‌خیز است، گفت: در استان گیلان با بحران‌های مختلفی در زمینه‌های رانش زمین، بارش فراوان برف و باران، افزایش بی‌سابقه دما و … روبه‌رو هستیم که در طول چند سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

وی افزود: با مدیریت دانشی که در شرکت ایجاد شده و با توجه به مستندات موجود، اقدامات قبل، حین و پس از بحران شناسایی و احصا شده و برای کنترل هرگونه بحران احتمالی در آمادگی کامل به‌سر می‌بریم و در حال حاضر نیز شبکه‌های انتقال و فوق توزیع گیلان از پایداری کامل برخوردارند.

Share