رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان خبر داد:

راه‌اندازی سامانه تلفنی ۱۲۸ پلیس مبارزه با موادمخدر

سرهنگ علی احمدپور، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان در راستای راه‌اندازی سامانه تلفنی ۱۲۸ از افزایش تماس‌های مردمی با پلیس خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان در راستای راه‌اندازی سامانه تلفنی ۱۲۸ از افزایش تماس‌های مردمی با پلیس خبر داد و گفت: اصلی‌ترین راهبرد پلیس جلب مشارکت‌های مردمی و خدمت مطلوب‌تر به شهروندان است.

سرهنگ علی احمدپور از راه‌اندازی سامانه تلفنی ۱۲۸ پلیس مبارزه با موادمخدر خبر داد و اظهار داشت: پلیس در راستای خدمتگزاری مطلوب به مردم، بسترهای خوبی چون سامانه ۱۲۸ را راه‌اندازی کرده و با دریافت اخبار و گزارشات در خصوص موادمخدر در راستای انجام بهتر ماموریت‌ها با مشارکت مردم گام برمی‌دارد.

این مقام انتظامی افزود: افزایش تماس‌های مردمی با سامانه تلفنی ۱۲۸، نشان از توسعه فرهنگ همکاری مردم با پلیس و احساس مسئولیت آن‌ها در ایفای نقش و سهم خود در ارتقاء نظم و امنیت در جامعه دارد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان در پایان با اشاره به اینکه اصلی‌ترین راهبرد پلیس جلب مشارکت‌های مردمی و خدمت مطلوب‌تر به شهروندان است خاطرنشان کرد: راه‌اندازی سامانه ۱۲۸ نیز در همین راستا بوده و امیدواریم تمامی آحاد جامعه، نهادها و دستگاه‌ها با نگاهی مسؤولانه به نقش‌آفرینی در تامین امنیت اجتماعی، پلیس را در ارتقاء و نظم و امنیت در جامعه یاری کنند.

Share