کمیسیون‌های تخصصی نمایندگان خود در کمیسیون تلفیق بودجه را معرفی کردند

دو نماینده از گیلان عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ شدند

اعضای هفت کمیسیون تخصصی مجلس امروز نمایندگان خود در کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ را انتخاب و معرفی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از ایسنا، بعد از تعطیلات یک هفته‌ای نمایندگان و آغاز به کار مجلس، انتخاب و معرفی اعضای کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ در دستور کار کمیسیون‌های تخصصی مجلس قرار گرفته است.

بر این اساس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس به عنوان کمیسیون محوری در بررسی بودجه، در نشست امروز خود با رأی اکثریت، ۹ نفر از اعضای این کمیسیون را برای حضور در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۰ کل کشور انتخاب کردند.

حمیدرضا حاجی‌بابایی، سیدشمس الدین حسینی، عبدالرضا مصری، محمدرضا دشتی اردکانی، سیدمهدی فرشادان، مهرداد گودرزوند چگینی، رحیم زارع، الیاس نادران، مجتبی رضاخواه نمایندگانی هستند که از کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس برای حضور در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۰ کل کشور تعیین شدند.

این در حالی است که با رأی اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس، جواد نیک‌بین نماینده مردم کاشمر و بردسکن، خلیل‌آباد و کوه‌سرخ، سید احسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم فریمان، سرخس و همچنین احمد راستینه هفشجانی نماینده مردم شهرکرد، از کمیسیون فرهنگی در کمیسیون تلیق حضور خواهند داشت.

امروز همچنین وحید جلال‌زاده نماینده مردم ارومیه، ابراهیم عزیزی نماینده مردم شیراز و مرتضی محمودوند نماینده مردم خرم‌آباد در کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی برای عضویت در کمیسیون تلفیق انتخاب شدند.

کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم در جلسه امروز خود اعضای منتخب این کمیسیون در کمیسیون تلفیق بودجه را انتخاب کرد بر این اساس سیدمحمد پاک‌مهر نماینده مردم بجنورد، سیدجلیل میرمحمدی میبدی نماینده مردم تفت و میبد و علی‌اصغر باقرزاده نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار به عنوان نمایندگان کمیسیون بهداشت در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ خواهند بود.

این در حالی است که ابراهیم عزیزی نماینده مردم کرمانشاه، سیدکاظم دلخوش اباتری نماینده مردم صومعه سرا و حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر به عنوان نمایندگان کمیسیون قضائی و حقوقی در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ خواهند بود.

کمیسیون انرژی مجلس هم اعضای خود برای حضور در کمیسیون تلفیق را انتخاب و معرفی کرد بر این اساس و با رأی اعضای کمیسیون، رمضانعلی سنگدوینی، مالک شریعتی نیاسر و سهراب گیلانی به نمایندگی از کمیسیون انرژی در کمیسیون تلفیق حضور خواهند داشت.

امروز همچنین اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی نمایندگان خود را در کمیسیون تلفیق معرفی کردند. محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب، حسین بامیری نماینده مردم لردگان و خانمیرزا و جلال رشیدی کوچی نماینده مردم مرودشت، نمایندگان کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ خواهند بود.

Share