لزوم نگاه ویژه به توسعه اقتصادی انزلی همسو با ظرفیت های گردشگری

دنیامالی خواستار الحاق ۵۰ هکتار از اراضی انزلی به محدوده منطقه آزاد شد

نماینده انزلی با بیان اینکه الحاق ۵۰ هکتار از اراضی انزلی به محدوده منطقه آزاد الزامی است، گفت: بندر انزلی نیازمند بهره گیری از مکنده های قوی و سیلوهای مناسب است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از خانه ملت، احمد دنیا مالی در خصوص ظرفیت تخلیه و بارگیری از بندرگاه انزلی نیز گفت: این بندر ظرفیت تخلیه و بارگیری ۱۵ میلیون تن کالا را دارد. سابقه این بندر در تخلیه و بارگیری فولاد و چوب بوده که به دلیل تغییر شرایط و رویکرد کشور در تامین کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی و غلات باید به این سمت تغییر مسیر دهد.

نماینده مردم  انزلی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای استفاده از تمام ظرفیت و توان، این بندر نیازمند بهره گیری از مکنده های قوی و سیلوهای مناسب است، اظهار داشت: باید شرایطی ایجاد شود که در زمان شدت بارندگی‌ها کار تعطیل نشود. در حال حاضر دو مکنده و سه جرثقیل به امکانات و تجهیزات بندرگاه انزلی اضافه شده است که امیدواریم با این تجهیزات بتوانیم کارکرد این بندر را افزایش دهیم.

دنیامالی با بیان اینکه الحاق ۵۰ هکتار از اراضی انزلی به محدوده منطقه آزاد الزامی است، یادآورشد: نگاه ویژه به توسعه اقتصادی انزلی همسو با ظرفیت های گردشگری، بسترهای توسعه فرصتهای  اشتغال را در این  وزه انتخابیه به نحو شایانی تقویت می کند.

Share