فرمانده انتظامی رودسر خبر داد:

دستگیری ۸ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در چابکسر

سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی، فرمانده انتظامی رودسر از دستگیری ۸ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در بخش چابکسر این شهرستان خبر داد و گفت: یک نفر از عاملان این درگیری به علت جراحات وارده تحت درمان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی رودسر از دستگیری ۸ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در بخش چابکسر این شهرستان خبر داد و گفت: یک نفر از عاملان این درگیری به علت جراحات وارده تحت درمان قرار گرفت.

سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی بخش چابکسر از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک فقره درگیری دسته جمعی در یک از محلات مطلع شده و بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با بیان اینکه پلیس در یک عملیات ضربتی ۸ تن از عاملان اصلی این نزاع دسته جمعی را دستگیر کرد افزود: یک نفر از این افراد به علت جراحت وارده تحت درمان قرار گرفت.

این مقام انتظامی علت این نزاع دسته جمعی را اختلافات ملکی دو خانواده با یکدیگر عنوان کرد و اذعان داشت: این دو خانواده در گذشته نیز سابقه درگیری و تشکیل پرونده در مراجع قضائی را داشته‌اند.

سرهنگ جوانمردی با اشاره به اینکه برابر دستور قضائی ۸ تن از عاملان این نزاع در همان شب بازداشت شدند خاطرنشان کرد: تمامی اعضای دخیل در این درگیری با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر در پایان با تاکید بر اینکه آحاد مردم در هنگام عصبانیت باید به کنترل خشم خود توجه بیشتری داشته باشند از شهروندان خواست، برای حل مشکل و اختلاف‌های خود از راه‌های قانونی اقدام کنند.

Share