فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

دستگیری عاملان تشویش اذهان عمومی و شکل‌گیری تجمعات خرابکارانه در رشت

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۱۰ نفر از عاملان تشویش اذهان عمومی در شهر رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۱۰ نفر از عاملان تشویش اذهان عمومی در شهر رشت خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای برخورد با هرگونه ایجاد ناامنی و اقدامات هنجارشکن، شناسایی و دستگیری عوامل اصلی و پشت پرده انتشار فراخوان‌های خرابکارانه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با اشراف اطلاعاتی و رصد دقیق فضای مجازی و حقیقی، ۱۰ گرداننده صفحه اینستاگرامی که با انتشار مطالب تحریک‌آمیز و بازر نشر استوری نسبت به تشویش اذهان عمومی و شکل‌گیری تجمعات خرابکارانه اقدام می‌کردند را در شهر رشت شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گیلان تحریک مردم به تجمعات غیرقانونی و عضوگیری گسترده به منظور اقدامات خرابکارانه را از دیگر اتهامات این افراد عنوان کرد و اظهار داشت: متهمان در تحقیقات پلیس پس از مواجهه با اسناد و مدارک به جرائم خود اقرار کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه میانگین سنی متهمان بین ۲۲ الی ۴۰ سال است، اذعان داشت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار ملکی خاطرنشان کرد: پلیس با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی، هرگونه تحرک افراد اخلالگر در فضای حقیقی و مجازی را زیر نظر دارد و اجازه ناامن کردن فضای آرام کشور را به هیچ کس نخواهد داد.

Share