امام جمعه خمام تاکید کرد؛

در روند انتخاب فرماندار خمام تسریع شود | خمام جای عناصر فتنه‌گر نیست

اسدالله زاده با اشاره به اینکه هیات دولت ماه‌های گذشته مطالبه بیش از ده‌ساله مردم خمام را جهت شهرستان شدن خمام با تصویب و ابلاغ آن محقق کرده است، افزود: مردم خمام منتظر اجرای این مصوبه در استان و منطقه هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام و المسلمین اسداله زاده در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه خمام در مسجد جامع این شهر با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: بهترین هدیه‌ای که مردم ما می‌توانند به پرستاران در شب ولادت حضرت زینب علی‌ها سلام که مصادف با سنت شب یلدای ایرانی است به پرستاران عزیز بدهند رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پرهیز از دورهمی‌های شلوغ هرساله است.

امام جمعه خمام افزود: امیدوارم با رعایت دستورالعمل‌ها توسط مردم عزیزمان کمی از خستگی‌های پرستاران عزیز در بیمارستان¬ها و مراکز درمانی کاسته شود.

وی با اشاره به اینکه هیات دولت ماه‌های گذشته مطالبه بیش از ده‌ساله مردم خمام را جهت شهرستان شدن خمام با تصویب و ابلاغ آن محقق کرده است، افزود: مردم خمام منتظر اجرای این مصوبه در استان و منطقه هستند و از استاندار انتظار می‌رود هرچه سریعتر نسبت به معرفی سرپرست فرمانداری در خمام و زمینه‌سازی استقرار ادارات در خمام و همچنین برخورداری مردم منطقه از مواهب شهرستان شدن اقدام کنند.

حجت الاسلام و المسلمین اسداله زاده با بیان اینکه همه فعالان سیاسی در استان بدانند مردم ولایت مدار، مومنین و انقلابیون خمام حتما تحرکات سیاسی برخی جریانات را رصد می‌کنند، افزود: خط قرمز خود را معرفی فعالین فتنه به عنوان مدیران شهرستان می‌دانند و البته مانند برخی شهرستان‌های استان گیلان علاج بعد از واقعه نخواهند کرد و اجازه تصدی‌گری فعالین فتنه در خطه‌ای که ۱۷۲ شهید در راه انقلاب و اسلام عزیز را داده است را نخواهند داد.

Share