با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران؛

داماش گیلان رسما منحل شد!؟ | خیبر خرم‌آباد و چوکای تالش در ورزشگاه غدیر

تلاش‌های بسیاری برای بازگشت امتیاز به داماش گیلان شد اما باتوجه به شروع لیگ دسته اول و اعلام مسابقات توسط سازمان لیگ مشخص شد که داماش گیلان در لیگ دسته اول جایی ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: مسابقه دو تیم خیبر خرم آباد و چوکای تالش از هفته اول لیگ یک فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در ورزشگاه غدیر تهران برگزار خواهد شد.

در توضیح این مطلب آماده است؛ با توجه به شرایط پیش آمده جوی و معوق شدن یک مسابقه لیگ برتر و تداخل آن با مسابقه لیگ یک در ورزشگاه شهدای شهر قدس، مسابقه دو تیم خیبر خرم‌آباد و چوکای تالش از هفته اول لیگ یک امروز(یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹) ساعت ۱۵ در ورزشگاه غدیر تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش دیارمیرزا، از آنجایی که فصل گذشته داماش گیلان با خرید امتیاز کارون اروند خرمشهر به لیگ دسته اول صعود کرده بود و به دلیل عدم پرداخت بدهی حق امتیاز به این تیم، امتیاز مجددا به تیم کارون اروند بازگشت و این تیم اینبار امتیاز را به خیبر خرم‌آباد واگذار کرد.

پس از این ماجرا تلاش‌های بسیاری برای بازگشت امتیاز به داماش گیلان شد اما باتوجه به شروع لیگ دسته اول و اعلام مسابقات توسط سازمان لیگ مشخص شد که داماش گیلان در لیگ دسته اول جایی ندارد و این موضوع به این معناست که با توجه به فروش امتیاز لیگ دسته دومی داماش گیلان توسط  اسماعیل حاجی‌پور، داماش گیلان منحل یا به دسته‌ای نا معلوم سقوط خواهد کرد!

Share