مدیرکل ثبت احوال گیلان خبر داد:

تولد ۷۸ نوزاد گیلانی در تاریخ ۹۹/۹/۹ | روزانه ۵۹ مورد تولد به طور میانگین در گیلان ثبت می شود

قاسم روحانی فر، مدیرکل ثبت احوال گیلان، با بیان اینکه از اول امسال تا پایان آبان، ۱۴ هزار و ۴۳۸ مورد تولد در گیلان ثبت شده است، گفت: ۷۸ تولد در ۹۹/۹/۹ داشتیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، مدیرکل ثبت احوال گیلان، با بیان اینکه از اول امسال تا پایان آبان، ۱۴ هزار و ۴۳۸ مورد تولد در گیلان ثبت شده است، گفت: ۷۸ تولد در ۹۹/۹/۹ داشتیم.

قاسم روحانی فر در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه بیش از ۷۰ مورد تولد در آخرین تاریخ رند قرن در استان گیلان به ثبت رسیده است، اظهار کرد: در نهم آذرماه سال جاری، ۷۸ مورد تولد در ثبت احوال استان ثبت شد.

وی با اشاره به اینکه روزانه به طور میانگین ۵۹ مورد تولد در گیلان ثبت می شود، تصریح کرد: از ۷۸ مورد تولد روز گذشته، ۳۸ نوزاد پسر و ۴۰ نوزاد هم دختر بودند.

مدیرکل ثبت احوال گیلان، با بیان اینکه شهرستان تالش با ۲۰ مورد تولد، بیشترین ثبت ولادت را در این تاریخ منحصر بفرد در استان به خود اختصاص داد، اضافه کرد: در آستارا، فومن، شفت، سیاهکل، سنگر و عمارلوی رودبار هیچ تولدی به ثبت نرسیده است.

روحانی فر، با بیان اینکه در شهرستان املش به عنوان پیرترین شهرستان گیلان نیز تولد ۹ آذری ثبت نشده است، گفت: از اول امسال تا پایان آبان، ۱۴ هزار و ۴۳۸ مورد تولد در گیلان ثبت شده است.

Share