رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان خبر داد:

تعطیلی مراکز تعویض پلاک و آموزشگاه‌‎های رانندگی در شهرهای قرمز

سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از تعطیلی مراکز تعویض پلاک و آموزشگاه‌‎های رانندگی در شهرهای دارای وضعیت قرمز کرونایی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از تعطیلی مراکز تعویض پلاک و آموزشگاه‌‎های رانندگی در شهرهای دارای وضعیت قرمز کرونایی خبر داد.

سرهنگ امیر طالبی با اعلام این خبر گفت: برابر مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس، فعالیت کلیه مراکز خدمات شماره‌گذاری، تعویض پلاک و آموزشگاه‌های رانندگی در شهرهایی که از نظر بیماری کرونا در وضعیت قرمز قرار دارند از اول آذر ماه تعطیل خواهد بود.

این مقام انتظامی افزود: در شهرهایی که از نظر بیماری کرونا در وضعیت نارنجی قرار دارند از تاریخ اول آذر ماه، فعالیت مراکز تعویض پلاک به صورت زوج و فرد خواهد بود و در خصوص فعالیت آموزشگاه‌های رانندگی نیز ثبت نام و تشکیل کلاس‌های آئین‌نامه و اخذ آزمون آن ممنوع و صرفاً می‌توانندنسبت به آموزش‌های عملی متقاضیانی که از قبل ثبت نام شده‌اند با رعایت شیونامه‌های بهداشتی اقدام کنند.

وی تصریح کرد: در استان گیلان دو شهر رشت و رودبار در وضعیت قرمز قرار دارند و ۵ شهر آستارا، تالش، ماسال، لنگرود و سیاهکل دارای شرایط نارنجی هستند و سایر شهرهای استان وضعیت‌شان زرد است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان در پایان تاکید کرد: محدودیت‌های ترافیکی و تعطیلی مراکز تعویض پلاک و آموزشگاه‌های رانندگی به منظور رعایت نکات بهداشتی و حفظ سلامت و ایمنی مراجعه کنندگان و کارکنان این مراکز از سوی وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا اعمال شده بنابراین هموطنان برای ریشه‌کنی کامل این بیماری خطرناک ضمن توجه به محدودیت‌های ابلاغی، مثل همیشه همکاری لازم را با پلیس در برای اجرای دقیق این مصوبات داشته باشند.

Share