بهزاد مقدم نیا مدرس دانشگاه؛

تشدید تورم و ‌گرانی در سایه بی تدبیری و بی توجهی برخی از دستگاه های متولی

مدرس دانشگاه از تشدید گرانی و تورم شدید بر جامعه در سایه بی تدبیری و بی توجهی برخی از دستگاه های ناظر و متولی انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، بهزاد مقدم نیا با اشاره به اینکه دستگاه های ناظر و متولی در امر کنترل قیمت اقلام مورد نیاز مردم، باید دقت بیشتری داشته باشند افزود: متاسفانه در برخی از فروشگاهها، شاهد افزایش روزانه قیمت برخی از کالاها هستیم و این مسئله موجب تحمیل فشار مضاعف به مردم شده است.

وی با تاکید بر اینکه دخل و خرج مردم با یکدیگر همخوانی ندارد بیان کرد: با درآمد ماهیانه کمتر از دو میلیون تومان، چگونه می توان در این شرایط نابسامان امرار و معاش کرد؟؟

مدرس دانشگاه با انتقاد از عدم تحقق وعده های دولت تدبیر و امید تصریح کرد: بالغ بر هفت سال از عمر دولت تدبیر و امید می گذرد و شرایط به گونه ای رقم خورده که بسیاری از اقشار جامعه با مشکلات مالی فراوانی مواجه شده اند و حتی از تامین نیازهای اولیه زندگی شان نیز عاجزند.

مقدم نیا با اشاره به اینکه شانیت ملت ایران باید حفظ شود افزود: زباله گردی در شان هیچ کس نیست و امیدواریم با رفع مشکلات اقتصادی، شاهد برطرف شدن چنین معضلات و دغدغه هایی در جامعه باشیم.

وی به عملکرد دستگاه هایی از جمله تعزیزات اشاره کرد و گفت: در شرایطی که برخی از افرادسودجو قصد دارند از این آشفته بازار به نفع خود سودجویی کنند امیدواریم با ورود دستگاههایی از جمله تعزیرات، زیاده خواهی های افراد بی وجدان و سودجو بی نتیجه باقی بماند و بازار رنگ ثبات و آرامش به خود بگیرد.

Share