با حضور فرماندار لنگرود در بیمارستان شهید حسین پور؛

تجلیل از مدافعان سلامت در لنگرود | کاهش میزان آمار ورودی به بیمارستان

فرماندار لنگرود با بیان ایکه بعد از اعمال قرنطینه و محدودیت‌های بند ۳ و ۴ وضعیت ابتلا به کرونا در لنگرود بهتر شده است، اظهار داشت: امیدواریم با استمرار این محدودیت‌ها تا دو هفته شاهد کاهش میزان ورودی‌ بیماران به بیمارستان‌های این شهرستان باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار لنگرود در حاشیه تجلیل از مدافعان سلامت با اشاره به اینکه متاسفانه بیماری کرونا سراسر جهان را فراگرفته است، اظهار کرد: در دین اسلام بهترین مردم نافعترین آن‌ها برای مردم هستند.

رحیم حیدری گلرودباری با بیان اینکه در حال حاضر پرستاران، پزشکان‌ و پیراپزشکان نافعترین مردم هستند و از آن‌ها به عنوان مدافعین سلامت نام می‌برند.

وی با اشاره هفته بسیج، گفت: به مناسبت هفته بسیج جمعی از بسیجیان و بانوان بسیجی به همراه شورای تامین شهرستان به دیدار جمعی از مدافعان سلامت و پرستاران که در این دوران سخت بیماری کرونا صادقانه در حال خدمت هستند، رفته اند و به صورت نمادین از چند نفر از این عزیزان تجلیل شد.

نماینده عالی دولت در لنگرود ادامه داد: هدف از این دیدارها و تجلیل این است که به پرستاران و پزشکان بگوییم که مردم قدردان زحمات آنان هستند.

فرماندار لنگرود با بیان اینکه بعد از اعمال قرنطینه و محدودیت‌های بند ۳ و ۴ وضعیت ابتلا به کرونا در لنگرود بهتر شده است، افزود: امیدواریم با استمرار این محدودیت‌ها تا دو هفته شاهد کاهش میزان ورودی‌ها بیماران به بیمارستان‌های این شهرستان باشیم.

حیدری در پایان اظهار امیدواری کرد با همکاری همه مردم و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی شاهد قطع زنجیره کرونا در این شهرستان باشیم.

گفتنی است مسئولان لنگرود با حضور در بیمارستان شهید حسین پور از مدافعان سلامت قدردانی کردند.

Share