بهترین سایت ها پیش خرید پروژه‌ی منطقه ۲۲ چیتگر کدام هستند؟

یکی از پروژه های در حال ساخت در منطقه ی بیست و دو تهران که معروف به منطقه ی چیتگر است پروژه ی نارنجستان ست.

یکی از پروژه های در حال ساخت در منطقه ی بیست و دو تهران که معروف به منطقه ی چیتگر است پروژه ی نارنجستان ست. این پروژه در ۴ فاز قرار دارد که ۳ فاز آن در مراحل ساخت و ساز هستند و عمده ی واحدهای آنها پیش خرید شده اند اما فاز آخر یا فاز چهارم هنوز به مرحله ی فروش یا پذیره نویسی نرسیده است. موقعیت مکانی دقیق این پروژه به شرح مقابل است: شهرک گلستان، بلوار کوهک، روبروی مجتمع طوبی، بلوار علوم و فنون، روبروی برج های هواپیمایی.

فاز یک پروژه ی نارنجستان شامل دو برج در ۱۰ طبقه است که ۷ طبقه ی آن مسکونی می باشد. در هر طبقه از این مجتمع ۶ واحد وجود دارند که دو تا از آنها صد و دو متری، دو تا صد و سی متری و دو واحد باقی مانده صد و پنجاه متری هستند.

فاز دوم این مجتمع ها در دو برج ۱۴ طبقه طراحی شده اند که ۱۱ طبقه ی آن مسکونی است. عموم واحدهای این فاز از پروژه ی نارنجستان صد متری هستند.

فاز سوم نیز دو برج را شامل می شود که دارای ۱۴ طبقه بوده و از این ۱۴ طبقه ۱۱ تای آن طبقه های شامل واحدهای مسکونی هستند. بیشتر واحدهای این فاز از پروژه ی نارنجستان صد و چهل متری هستند و طبق گفته ها زمان تحویل آن سی و شش ماهه است.

در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین سایت ها پیش خرید واحدهای مسکونی منطقه ۲۲ چیتگر بپردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی بهترین سایت ها پیش خرید پروژه ی منطقه ۲۲ چیتگر

پیش خرید کردن پروژه ها عموما یکی از کارهای پرریسک است که بهتر است همواره قبل از انجام آن تحقیقات گسترده و جامعی در مورد پروژه ی مورد نظر انجام گیرد و سپس در صورت مثبت بودن نتیجه ی تحقیقات می بایست به دنبال یک مشاور املاک یا سایت املاک معتبر برای انجام این پیش خرد باشید. در این سایت ها در قسمت “پروژه های ما” می توانید تمامی پروژه های موجود در منطقه ی بیست و دو را به همراه کلیه ی جزئیات آنها اعم از  میزان پولی که باید پرداخت کنید، قسط های هر پروژه، نحوه ی پذیره نویسی، مشخصات مکانی، نقشه ی واحدها، تعداد فازهای هر پروژه، تعداد واحدها، امکاناتی که هر پروژه ارائه می دهد و غیره را مشاهده کنید. علاوه بر این قسمتی از سایت به سوالات شما نیز اختصاص دارد که موارد آموزش بسیار زیادی در آنها قابل مشاهده است. برای مثال به کمک این سایت قادر خواهید بود متوجه شوید که چه فرقی میان پروژه هایی که شخصی هستند با پروژه هایی که به وسیله ی تعاونی های گوناگون ارائه می شوند چیست و یا اینکه چطور می توانیم یک تعاونی خوب و معتبر برای پیش خرید پروژه هایی که در نظر داریم پیدا کنیم تا بتوانم به آن اعتماد کرده و پیش خرید انجام دهیم. از جمله سایر موارد آموزشی در این سایت معتبر می توان به آشنایی با حق و حقوق مستاجر در یک مجتمع آپارتمانی یا اختیارات و حدود صاحب خانه برای اجاره دادن خانه ی خود، چگونگی خرید حق امتیازات برای پروژه هایی که پیش خرید دارند، نحوه ی عقد قرارداد و پرداخت اقساط اشاره کرد.

Share