لیگ دسته اول؛

برد طلایی مازیار زارع مقابل نادر دست‌نشان؛ ملوان برابر رایکا پیروز شد

ملوان بندانزلی در شرایطی که دقایق پایانی بازی را با ۱۰ نفر به کار ادامه می‌داد موفق به کسب سه امتیاز حساس از جدال با رایکا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از “ورزش سه”، شاگردان مازیار زارع موفق شدند در مازندران اینبار بازی خود را با سه امتیاز به پایان برسانند. در شرایطی که اولین بازی ملوان در نوشهر و به دلیل محرومیت این تیم از میزبانی برابر قشقایی شیراز با شکست همراه شده بود، اینبار حضور این تیم در مازندران با یک برد شیرین به پایان رسید.

رایکای بابل که از دو بازی قبلی خود تنها یک امتیاز کسب کرده بود، در این بازی به دنبال دستیابی به امتیاز و جدا شدن از پایین جدول بود. با این حال این ملوان بود که توانست در این بازی مالکیت توپ را در اختیار داشته باشد و بارها با ایجاد موقعیت روی دروازه حریف در آستانه دستیابی به گل باشد.

در دقیقه ۶۰ بازی عیسی پرتو با دریافت دومین کارت زرد خود از زمین اخراج شد تا ملوان مجبور شود در ادامه با ۱۰ نفر برابر حریف قرار گیرد. ۱۰ نفره شدن شاگردان مازیار زارع باعث شد تا حریف با امتیاز میزبانی عرصه را بر آنها تنگ کند و چند موقعیت خوب نیز روی دروازه ملوان شکل دهد. اما برخلاف جریان بازی سهیل فداکار موفق شد با دستیابی به گل، تیمش را به یک برد طلایی برساند.

در این بازی حضور برخی از طرفداران رایکا باعث ایجاد حاشیه و درگیری روی سکوها شد و اعتراض پژمان نوری را در پی داشت که دقایقی بازی را تحت شعاع خود قرار داد.

ملوان با این برد ۶ امتیازی شد و به رتبه پنجم جدول صعود کرد. در سمت مقابل هم رایکا با دومین شکست و تنها یک امتیاز در رده شانزدهم قرار گرفت تا کار برای نادر دست نشان در ادامه سخت‌تر شود.

شاگردان مازیار زارع در هفته آینده برابر آرمان گهر قرار خواهند گرفت و رایکا نیز در شیراز برابر قشقایی حاضر خواهد شد.

Share