تاکید مظفری بر رعایت صحیح دستورالعمل های ابلاغی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا

بازدید فرماندار شهرستان رودسر از نقطه اتصال ورودی و خروجی استان های گیلان و مازندران

فرماندار شهرستان رودسر از نقطه اتصال ورودی و خروجی استان‌های گیلان و مازندران در چابکسر جهت هماهنگی اجرای طرح محدودیت تردد بر اساس طرح دستورالعمل ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا بازدید کردد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جلسه هماهنگی ستاد مدیریت مبارزه با بیماری کرونا شهرستان رودسر با حضور اعضا ومسولان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

مظفری ضمن تاکید بر رعایت صحیح دستورالعمل های ابلاغی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا عنوان کرد: به جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا استفاده از ماسک در ادارت و اماکن عمومی شهرستان اجباری است.

فرماندار رودسر با اشاره به اجرای اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها در کشور و استان گیلان متناسب با روند و وضعیت بیماری کووید ۱۹ از امروز، بر ضرورت همکاری همه دستگاه‌ها و نیز مشارکت مردم تأکید کرد.

همچنین محمد مهدی مظفری فرماندار شهرستان رودسر به همراه آزاد فرماندار رامسر، سرهنگ جوانمردی فرمانده انتظامی رودسر، سرهنگ قیصری فرمانده انتظامی رامسر، سرهنگ صادقی رییس پلیس راه چابکسر وشهرداران چابکسر و رامسر و رئیس جمعیت هلال احمر رامسر از نقطه اتصال ورودی و خروجی استان‌های گیلان و مازندران در چابکسر جهت هماهنگی اجرای طرح محدودیت تردد بر اساس طرح دستورالعمل ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا بازدید نمودند.

در ادامه این بازدید نشستی جهت هماهنگی اجرایی این طرح برگزار و تصمیمات لازم در خصوص اجرای طرح اتخاذ شد.

Share