معاون استاندار گیلان در شهرستان ماسال؛

اولویت دستگاه های اجرایی و بانک ها، رفع مشکلات تولیدکنندگان باشد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان رفع مشکلات تولیدکنندگان و توجه به نیازهای آنان در امر تولید را از تاکیدات نماینده عالی دولت در گیلان خواند و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها باید حل مشکلات تولیدکنندگان استان را در اولویت قرار دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آرش فرزام‌صفت در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که با حضور نماینده مردم شهرستان‌های تالش، رضوانشهر و ماسال و جمع دیگری از مدیران استانی در ماسال برگزار شد؛ هدف کارگروه رفع موانع تولید را رونق تولید، حل مشکلات واحدهای تولیدی و توسعه اشتغال در استان ذکرکرد.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی افزون بر ۶۰ درصدی پنج پروژه تولیدی شهرستان ماسال تاکید کرد: باید با تلاشی مضاعف، شاهد تکمیل این طرح ها و بهره برداری از آنها تا پایان سالجاری باشیم.

فرزام صفت با بیان اینکه حل مشکلات تولیدکنندگان و توجه به نیازهای آنان در امر تولید از تاکیدات استاندار گیلان است، گفت: مدیران دستگاه های اجرایی و بانک ها باید حل مشکلات تولیدکنندگان استان را در اولویت قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: بانک ها موظفند حداقل ۷۵ درصد منابع هر شهرستان را در همان منطقه توزیع کنند.

معاون استاندار گیلان تلاش جدی برای بازگشت واحدهای راکد و نیمه‌فعال به چرخه تولید را مورد تاکید قرار داد و افزود: می توان با جلوگیری از اجراییات، فرصتی دوباره به واحدهای تولیدی راکد و تحت تملک بانک ها جهت رشد و تعالی در امر تولید داد.

وی همچنین بر ضرورت تعیین تکلیف اراضی واگذار شده در شهرک صنعتی که همچنان غیر فعال است و یا به دلیل عدم ساخت وساز معطل مانده، تاکید و خاطرنشان کرد: می توان با واگذاری این اراضی به واحدهای تولیدی فعال نسبت به توسعه فضای کسب و کار و رونق تولید گامی موثر برداشت.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان در جریان سفر به ماسال از چند واحد تولیدی این شهرستان نیز بازدید کرد.

Share