شهردار لنگرود در گفتگو با دیارمیرزا خبر داد:

المان میدان شهید نورانی لنگرود نصب شد | هزینه ۴۵۰ میلیون تومانی برای المانی با دو بال فرشته

شهردار لنگرود از نصب المانی در میدان شهید علیرضا نورانی این شهر خبر داد و افزود: به منظور پاسداشت مقام شامخ شهید علیرضا نورانی، المان زیبا و معنوی طراحی و در شهر مشهد ساخته شد که امروز در میدانی به نام این شهید نصب شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید مهدی رجایی، شهردار لنگرود از نصب المانی در میدان شهید علیرضا نورانی این شهر خبر داد و افزود: به منظور پاسداشت مقام شامخ شهید علیرضا نورانی، المان زیبا و معنوی طراحی و در شهر مشهد ساخته شده است که امروز در میدانی به نام این شهید نصب شد.

وی با اشاره به اینکه طرح این المان به شکل دو بال فرشته نورپردازی شده است و شب‌ها جلوه بسیار زیبایی دارد، گفت: ارتفاع هر کدام از بال‌ها شش متر و ۸۴ سانتی‌متر و عرض دو بال در مجموع ۱۱ متر و ۵۱ سانتی‌متر است.

شهردار لنگرود همچنین ادامه داد: طراحی و ساخت این المان در استان گیلان در نوع خود بی‌نظیر بوده است و مبلغی معادل چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای ساخت آن هزینه شده است.

رجایی خاطرنشان کرد: المان دیگری برای میدان انقلاب (میدان اصلی شهر) توسط کارشناسان شهرداری در دست طراحی است که پس از ساخت در این میدان نصب خواهد شد.

گفتی است؛ شهید علیرضا نورانی، معاون عمرانی استاندار اسبق گیلان در ۱۵ تیرماه سال ۱۳۶۰ در چهارمین روز از ماه مبارک رمضان در مسیر عزیمت به محل استانداری گیلان در خیابان لاکانی شهر رشت به دست منافقان کوردل به شهادت رسید.

Share