با محوریت مرکز نیکوکاری مهر عاطفه‌ها

افتتاح یک واحد مسکن محرومین به همت آتش‌نشانان شهر باران

با محوریت مرکز نیکوکاری مهر عاطفه‌ها و همت جهادگران آتش‌نشانی شهر رشت یک واحد مسکن محرومین افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با محوریت مرکز نیکوکاری مهر عاطفه‌ها و همت جهادگران آتش‌نشانی شهر رشت یک واحد مسکن محرومین افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

آتش‌نشانانی که همیشه برای امدادرسانی به کمک حادثه دیدگان می‌شتافتند این بار با همت پایگاه مقاوت شهدای آتش نشانی و تشکیل تیم جهادی به کمک مردم نیازمند در مناطق محروم شهر رشت شتافته و در لباس جهادگران بسیجی نقش آفرینی کردند و با احداث یک واحد منزل مسکونی به یاری محرومین آمدند.

نداشتن محل زندگی و سرپناه مناسب برای افراد محروم جامعه یکی از معضلاتی است که ساکنان بخش‌هایی از شهر رشت با آن مواجه هستند براین اساس مرکز نیکوکاری مهر عاطفه‌ها که با کمک و همیاری مردم و خیرین و نهاد‌های حمایتی از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و سایر دستگاه‌ها به کمک محرومان در سطح محلات شهر رشت شتافته و به نیازمندان امدادرسانی می‌کند.

سازمان آتش‌نشانی نیز که وظیفه ذاتی‌اش حفظ و حراست جان و مال مردم و سرمایه‌های ملی در قبال حوادث و آتش سوزی‌ها ست، از مدت‌ها پیش گام در عرصه‌ی جهادی نهاده تا به کمک مراکز نیکو کاری توانمندی چون مرکز نیکوکاری مهرعاطفه‌ها امدادرسانی به نیازمندان و محرومان جامعه را به پیش ببردند.

امروز در سیزدهمین روز از آخرین ماه پاییز ۹۹ با محوریت مرکز نیکوکاری مهر عاطفه‌ها و همت پایگاه مقاومت بسیج شهدای آتش نشانی یکی از خانواده‌های محروم در محله کوی امام رضا(ع) صاحب خانه جدید شدند.

مادر این خانه امروز خرسند بود و برای شکرگزاری از خداوند بی‌درنگ دستهایش را به سوی آسمان بلند می‌کرد و برای بانیان ساخت خانه‌اش دعا می‌کرد.

آیین افتتاحیه این مسکن محرومین با حضور موسس مرکز نیکوکاری مهر عاطفه‌ها، فاطمه شیرزاد عضو شورای اسلامی شهر رشت، مسولین کمیته امداد امام خمینی(ره)، فرمانده حوزه مقاومت بسیج اداری کارگری رشت، رییس مرکز کشاورزی فنی حرفه‌ای شهر رشت و رییس و جمعی از مدیران سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت برگزار شد.

معصومه سالاری موسس مرکز نیکوکاری مهر عاطفه‌ها پیش از افتتاح این خانه محرومین با تشکر از خیرین و همه‌ی دست اندرکاران احداث این واحد مسکونی گفت: نیازمند همت وهمیت تمام مسوولین و نهادهای ذیربط برای تداوم چنین اقداماتی در سطح شهر رشت هستیم و با اراده‌ای استوار به مسیر امدادرسانی به محرومین ادامه می‌دهیم.

سرهنگ داعی فرمانده حوزه مقاومت بسیج اداری کارگری رشت در آیین افتتاح این خانه اظهار داشت: این واحد مسکونی که امروز مورد بهره برداری قرار می‌گیرد با کمک پایگاه مقاومت شهدای آتش نشانی و محوریت مرکز نیکوکاری مهر عاطفه‌ها و کمک خیرین احداث شده است.

سرهنگ داعی در ادامه انجام کار خیر را ماندگار دانست و جایگاه خیرین را در نزد خداوند، بزرگ عنوان کرد و از تلاش‌های همه دست اندرکاران این اقدام ارزشمند تقدیر کرد.

در ادامه این مراسم فاطمه شیرزاد عضو شورای اسلامی شهر رشت ضمن تجلیل از آتش نشانان برای انجام این کار جهادی از سازمان آتش نشانی به عنوان یکی از سازمان‌های پیشرو در شهردای رشت یاد کرد و افزود: امیدواریم دیگر سازمان‌ها و کارکنان شهرداری همانند آتش نشانان در خدمت‌رسانی به مردم که ولی نعمتان این انقلاب هستندعمل کنند و رفتار سازمانی آتش نشانان را الگو قرار دهند.

Share