شهردار اطاقور خبر داد؛

از سال ۹۸ منتظر دریافت مجوز برداشت مصالح هستیم|تنها ۱۲درصد اعتبارات «نفت و گاز» تخصیص یافت

احمد کهنسال گفت: در سال ۹۸ از ۴۲۰ میلیون تومان تنها ۷۵ میلیون تومان تخصیص پیدا کرد و در سال ۹۹ نیز تنها ۱۲ درصد اعتبارات تخصیص پیدا کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، احمد کهنسال در نشست با فرماندار لنگرود با بیان اینکه شهرداری اطاقور از بدو تاسیس در سال ۸۰ اقدامات مناسبی در حوزه خدمات شهری و پروژه های عمومی به عنوان یک نهاد عمومی انجام داده است، افزود: احداث ساختمان آتش نشانی، آسفالت معابر، خدمات شهری، لوله گذاری آبهای سطحی از جمله خدمات بوده است.

شهردار اطاقور با بیان اینکه تخصیص اعتبارات نفت و گاز بسیار کم بوده به طوریکه پیمانکار رغبتی برای انجام پروژه ها ندارد و بودجه شهرداری نیز محدود است، افزود: در سال ۹۸ از ۴۲۰ میلیون تومان تنها ۷۵ میلیون تومان تخصیص پیدا کرد و در سال ۹۹ نیز تنها ۱۲ درصد اعتبارات تخصیص پیدا کرد.

کهنسال با بیان اینکه در سال ۹۹ برابر با ۵۰۰ میلیون تومان جهت دیواره حفاطتی، زیرسازی، آسفالت و لوله گذاری ورودی شهر تدارک دیده شده بود، گفت: به دلیل عدم تخصیص اعتبارات نفت و گاز پروژه به نقطه مطلوب نرسید.

وی یکی از مشکلات شهرداری را فقدان مصالح شن و ماسه دانست و گفت: از سال ۹۸ از آب منطقه ای درخواست مجوز کرده ایم اما همچنان منتظر امضای آقای میرزایی معاون آب منطقه ای هستیم درحالی که ۸ میلیون تومان حق انتفاع نیز پرداخت شده است.

کهنسال از دریافت مجوز موافقت اصولی خبر داد و گفت: هنوز اقدامات لازم برای دریافت مجوز از سازمان صمت و محیط زیست اقدام نشده است.

شهردار اطاقور و رابطه با طرح جامع تفصیلی اطاقور نیز اظهار کرد:پس از ۸ سال در سال ۹۸، طرح جامع اطاقور در جلسه برنامه ریزی و توسعه به تصویب رسید و در جلسه کمیته انطباق نیز طرح جامع به تایید رسیده و منتظر ابلاغ نهایی این طرح هستیم.

Share