فرمانده انتظامی گیلان خبر داد؛

از برخورد با یک‎هزار و ۳۲۸ مورد سگ گردانی تا اجرای طرح ناظر در تمامی ورودی‎های گیلان

ملکی با اشاره به برخورد با هزار و ۳۲۸ مورد سگ گردانی در سطح استان در چندماهه گذشته خاطرنشان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون چهار هزار و ۸۷۳ خودرو هنجارشکن در استان توقیف شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،سردار “عزیزاله ملکی” در جلسه انعقاد تفاهمنامه همکاری در امور حمایتی و قضایی آمران به معروف و ناهیان از منکر ضمن تقدیر از حمایت‌های همه جانبه نماینده ولی فقیه در استان گیلان از نیروی انتظامی اظهار داشت: اجرای مطلوب ماموریت‌های پلیس نیازمند مشارکت و حمایت مداوم سایر مسئولان کشور است.

وی با اشاره به برخورد با یک‌هزار و ۳۲۸ مورد سگ گردانی در سطح استان در چندماهه گذشته خاطرنشان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون چهار هزار و ۸۷۳ خودرو هنجارشکن در استان توقیف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، شاهد افزایش ۲۹ درصدی آمار برخورد و با هنجارشکنان هستیم.

فرمانده انتظامی گیلان با تاکید بر اینکه پلیس به امنیت اجتماعی نگاه ویژه‌ای دارد تصریح کرد: بنا به دستور فرمانده معظم کل قوا برخورد با سارقان و کاهش تلفات جاده‌ای در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد.

این مقام ارشد انتظامی به اجرای طرح ناظر در تمامی ورودی‎های استان اشاره کرد و بیان داشت: ناهنجاری اجتماعی زیبنده استانی با هشت هزار شهید نیست و نیروی انتظامی با هرگونه ناهنجاری‌های اخلاقی در گیلان قاطعانه برخورد می‌کند.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم توافق‌نامه‌ای میان ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان با فرماندهی انتظامی استان امضاء و بر حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر و برخورد با هنجارشکنان اجتماعی تاکید شد.

Share