مدیر توزیع برق شهرستان سیاهکل خبر داد:

از افزایش ۸۸۳ مشترک جدید تا تعویض ۶ کیلومتر شبکه فرسوده با کابل خودنگهدار

مدیر توزیع برق شهرستان سیاهکل اعلام کرد: در راستای واگذاری انشعاب برق به متقاضیان جدید از ابتدای سال تا پایان مهرماه ۸۸۳ مشترک جدید به مشرکین امور توزیع برق سیاهکل افزوده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عباس خلیلی‌زاده، مدیر توزیع برق شهرستان سیاهکل اعلام کرد: در راستای واگذاری انشعاب برق به متقاضیان جدید از ابتدای سال تا پایان مهرماه ۸۸۳ مشترک جدید به مشرکین امور توزیع برق سیاهکل افزوده شد.

مدیر توزیع برق شهرستان سیاهکل اظهار داشت: از ابتدای سال تا پایان مهر ۹۹ علیرغم بودجه‌های انقباضی و همه‌گیری بیماری کوید ۱۹، در راستای تامین برق پایدار برای مردم شریف شهرستان بیش از ۶ کیلومتر شبکه فرسوده با کابل خودنگهدار جایگزین شد و تلاش می‌شود با برنامه ریزی مناسب و پس از جذب اعتبارات لازم بازسازی شبکه‌های فرسوده با سرعت و جدیت انجام پذیرد تا در طول سال به ویژه در زمان وقوع بحران‌های جوی کمترین مشکل برای مشترکین محترم اتفاق بیفتد.

خلیلی زاده خاطرنشان کرد: با تلاش همکاران امور توزیع برق سیاهکل بیش از ۵.۴ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۱.۴ کیلومتر شبکه فشار متوسط در سطح این شهرستان احداث شده است.

وی گفت: از ابتدای سال جاری۱۲ دستگاه ترانسفورماتور نصب و تعداد ۴ دستگاه ترانسفورماتور برق تعمیر و افزایش قدرت یافت.

خلیلی زاده عنوان کرد: تا پایان مهر ماه ۳۸ پروژه برای رفع ضعف برق مشترکین به اجراء درآمد و تلاش خواهد شد این موضوع تا پایان سال با جدیت پیگیری شود.

مدیر توزیع برق شهرستان سیاهکل تاکید کرد: با پیگیری همکاران و اجرای طرح جهادی وصول مطالبات، درصد وصول مطالبات در کل شهرستان ۹۶ درصد بوده که با تلاش هر چه بیشتر و استفاده از تمام ظرفیت‌ها جهت افزایش درصد وصولی در زمان باقی مانده تا پایان سال تلاش خواهد شد.

وی در خاتمه ضمن تشکر از مردم و مسئولین این شهرستان در همراهی امور توزیع برق سیاهکل برای انجام پروژه‌ها و خدمت‌رسانی به مردم گفت: برای مجموع اقدامات مذکور تا پایان مهر سالجاری بیش از ۵۲ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است و تلاش همه همکاران شرکت توزیع برق به منظور تحقق شعار تلاش بی‌منت، تامین برق پایدار، آسایش و رفاه مشرکین میباشد، لذا در راستای ارائه خدمات غیر حضوری، توانیر اقدام به تهیه یک نرم‌افزار جامع با نام سامانه برق ایران (برق من) نموده که مشترکین گرامی می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت توزیع برق گیلان نسبت به دانلود و نصب این اپلیکیشن اقدام و از خدمات آن به بهترین نحو بهره‌مند شوند.

Share