مدیرعامل شرکت ایران پوپلین تاکید کرد؛

احیای بخش تولیدی راکد و نیمه فعال ایران پوپلین|مطالبات سنواتی بازنشستگان پرداخت میشود

مدیرعامل شرکت ایران پوپلین گفت: انشاءالله در هفته دوم آذر ماه مطالبات سنواتی بازنشستگان شرکت ایران پوپلین از سال۹۲تا سال۹۸ پرداخت می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی جهانگیر مدیرعامل شرکت ایران پوپلین با قدردانی از رسانه های گیلان جهت اطلاع رسانی شفاف سازی پیرامون این کارخانه اظهار داشت: خیلی خرسندم از اینکه با پیشنهادات و انتقادات سازنده خود راهکارهای برون رفت از مشکلات صنعت نساجی گیلان خاصه ایران پوپلین را گوشزد می‎کنید و گله مندم از سایت ها و پایگاه های خبری که بدون تحقیق، مطالبی غیرواقعی وگاهاً کذب را در بولتن خبری خود منتشر می کنند.

وی افزود: به اطلاع عزیزان حوزه خبری در فضای مجازی می رسانم که در راستای تغییر و تحول مدیریتی در شرکت ایران پوپلین که صرفا جهت توسعه، افزایش تولید و بهبود وضعیت معیشتی کارگران این مجموعه اتفاق افتاده، اولین تلاش مجموعه مدیران شرکت ایران پوپلین و شرکت توسعه نگاه پویا از هلدینگ های زیر مجموعه شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی و کارکنان زحمتکش شرکت ایران پوپلین، احیای قسمت های تولیدی راکد و نیمه فعال و اضافه کردن آن به چرخه تولید و همچنین نوسازی قسمتهایی از خطوط تولید بوده و انشالله این روند تا پایان نوسازی کامل کارخانجات ایران پوپلین ادامه خواهد داشت.

جهانگیر ادامه داد: از همین جا دست همه دلسوزان صنعت نساجی گیلان و اساتید دانشگاهی که ما را یاری می فرمایند، می فشاریم و از رسانه ها انتظار کمک در امر اطلاع رسانی مطلوب و به دور از حاشیه سازی و نگاه تک بعدی داریم. عیب ها و کاستی ها را پذیرفته و کتمان نمی کنیم و بر این باوریم که گذشته ها گذشته و باید به آینده امیدوار بود.

وی افزود: در این راستا اینجانب بعنوان مدیرعامل شرکت ایران پوپلین به اصحاب رسانه این قول را می‎دهم که به خواست خدا در آینده ای نزدیک شاهد شکوفایی کارخانجات ایران پوپلین خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت ایران پوپلین گفت: انشاءالله در هفته دوم آذر ماه مطالبات سنواتی بازنشستگان شرکت ایران پوپلین از سال۹۲تا سال۹۸ پرداخت و در هفته بعدی الباقی حقوق مهرماه کارگران محترم کارخانجات واریز خواهد گردید.

جهانگیر افزود: همچنین در تلاشیم تا حقوق آبان ماه همکاران در اواخر ماه آذر پرداخت گردد. با سپاس از همه همکاران عزیزم که با صبر و شکیبایی و تحمل مشکلات دراین اوضاع سخت اقتصادی و بیماری منحوس کرونا اینجانب را در ادامه این راه سخت یاری می نمایند.

Share