جانشین رییس ستاد مقابله با کرونای گیلان اعلام کرد:

اجرای محدودیت تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح | کاهش محسوس تردد خودروها در ورودی و خروجی گیلان

معاون استاندار گیلان همچنین در خصوص محدودیت تردد شبانه (از ساعت ۲۱ تا ۴) در شهرهای قرمز نیز گفت: با توجه به اینکه تردد شبانه اکثرا برای برگزاری دورهمی‌های خانوادگی است و این دورهمی‌ها بیشترین راه انتقال کرونا هستند، در این زمینه محدودیت داریم نه ممنوعیت!

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمود قاسم‌نژاد، جانشین رییس ستاد مقابله با کرونای گیلان در گفتگو با خبر شبانگاهی شبکه استانی گیلان با اشاره به آغاز طرح محدودیت هوشمند ترافیکی در استان گیلان، اظهار کرد: نیروی انتظامی به صورت فیزیکی و دیجیتالی در حال کنترل جاده‌ها است.

وی با بیان اینکه کاهش محسوس تردد خودروها در ورودی و خروجی گیلان را شاهد هستیم، اظهار کرد: افرادی که به قصد حضور در استان گیلان را دارند با ارشاد و راهنمایی عوامل نیروی انتظامی به دیار خود بازگردانده می‌شوند.

محدودیت تردد در ساعت ۲۱ تا ۴ داریم نه ممنوعیت!

معاون استاندار گیلان همچنین در خصوص محدودیت تردد شبانه (از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح) در شهرهای قرمز نیز گفت: با توجه به اینکه تردد شبانه اکثرا برای برگزاری دورهمی‌های خانوادگی است و این دورهمی‌ها بیشترین راه انتقال کرونا هستند، در این زمینه محدودیت داریم نه ممنوعیت!

قاسم‌نژاد با اشاره به اینکه خودروهای حمل‌ونقل عمومی و تاکسی‌های اینترنتی می‌توانند فعالیت خود را در این ساعات انجام دهد، تصریح کرد: پلیس برای افرادی که به ضرورت از خانه در محدودیت شبانه بیرون می‌آیند، همکاری‌های لازم را خواهد داشت.

جانشین رییس ستاد مقابله با کرونای گیلان افزود: افرادی که پلاک غیربومی استان را دارند اما در گیلان ساکن هستند چنانچه با دوربین جریمه شوند می‌توانند با مراجعه به پلیس و نشان دادن مدارک سکونت خود، جریمه خود را پاک کنند.

مردم گیلان همکاری خوبی با ما داشتند

وی با اشاره به اینکه مردم گیلان همکاری خوبی با ما داشتند، افزود: امیدواریم با تداوم همکاری‌ها شرایط استان بهبود یابد و شهرهایی که وضعیت قرمز دارند از این حالت خارج شوند تا بسیاری از محدودیت‌ها در این شهرها برداشته شود.

معاون استاندار گیلان همچنین در خصوص تصاویر منتشر شده در فرمانداری رشت جهت دریافت مجوز تردد، گفت: سعی خواهیم کرد که با ایجاد سامانه‌ای این مشکل را حل کنیم تا مردم دیگر مراجعه حضوری با فرمانداری نداشته باشند.

Share