فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

اجرای طرح ۳ روزه مبارزه با احتکار در گیلان | کشف ۵ میلیارد تومان کالای احتکار شده در استان

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف انواع کالای احتکار شده به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در گیلان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف انواع کالای احتکار شده به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در گیلان خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی اظهار داشت: در راستای مبارزه با اخلالگران نظام اقتصادی و احتکار اقلام اساسی و ضروری، اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی همه جانبه برای شناسایی و برخورد با محتکران کالا در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی گیلان قرار دارد.

وی ضمن اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس برای برقراری نظم و امنیت، از اجرای طرح ۳ روزه مبارزه با احتکار در سطح استان خبر داد.

فرمانده انتظامی استان گیلان افزود: در این طرح بالغ بر هزار و ۲۰۰ دستگاه انواع لوازم خانگی، ۴۳ هزار و ۲۵۰ دستگاه لوازم برقی، ۴ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده، ۶ دستگاه خودرو، یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت، ۲۵ تن گندم، ۵ هزار و ۷۵۰ عدد ماسک، ۱۶ تن و ۶۸۰ کیلوگرم آرد، ۱۲ تن و ۳۸۰ کیلوگرم سیمان، ۳ تن و ۶۵۷ کیلوگرم روغن خوراکی، ۲ هزار و ۸۲۷ قلم دارو و ۳ تن مواد غذایی از قبیل شکر، ماکارونی، قند، رب، تن ماهی و حلواشکری احتکاری کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی اذعان داشت: در این رابطه ۲۳ محتکر دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار ملکی تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی اقلام کشف شده را ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان بر برخورد قاطع و بدون اغماض پلیس با محتکران و مخلان نظام اقتصادی تاکید کرد و از شهروندان خواست، در صورت برخورد با هرگونه احتکار و قاچاق کالا، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share