از طریق تلفن ثابت ۲۰۲۵ صورت می‌گیرد؛

آغاز آموزش با صدای معلم برای دانش آموزان گیلانی دوره ابتدایی

پریسا فاطمی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گیلان گفت: آموزش با صدای معلم از طریق تلفن ثابت ۲۰۲۵ با هدف آموزش محتوای آموزشی دروس قرآن، علوم تجربی، ریاضی و فارسی برای دانش آموزان ابتدایی استان گیلان راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: آموزش با صدای معلم از طریق تلفن ثابت ۲۰۲۵ با هدف آموزش محتوای آموزشی دروس قرآن، علوم تجربی، ریاضی و فارسی برای دانش آموزان ابتدایی استان گیلان راه اندازی شد.

پریسا فاطمی با اشاره به‌عدم دسترسی برخی دانش آموزان به اینترنت و گوشی همراه اظهار داشت: «آموزش با صدای معلم» از طریق سامانه تلفن ثابت ۲۰۲۵ با همکاری دوجانبه آموزش و پرورش و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان راه اندازی شده است.

وی افزود: این طرح با هدف «آموزش برای همه» اجرا می‌شود و محتواهای آموزشی چهار درس: قرآن، فارسی، ریاضی و علوم تجربی همه پایه‌های مقطع ابتدایی در قالب فایل‌های شنیداری در این سامانه بارگذاری شده است.

معاون ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان با بیان این که این طرح ابتکاری استان در راستای اجرای طرح مدرسخ خوانا است، اظهار داشت: ارتقای مهارت‌های ۴گانه زبانی به ویژه تقویت مهارت‌های شنیداری یکی از اهداف آموزش با صدای معلم است.

فاطمی با بیان برخی مزایای آموزش از طریق ۲۰۲۵ اظهار داشت: مطالعه فایل‌های آموزشی در هر ساعت از شبانه روز و هزینه بسیار مناسب (هر دقیقه ۴۵ ریال) از جمله این مزایا است.

Share