فرماندار رشت تاکید کرد؛

کوتاهی مدیران در اجرای مصوبات ستاد بحران، پذیرفتنی نیست

فرماندار رشت با بیان اینکه در زمینه بحران با هیچ مدیری تعارف نخواهیم داشت، افزود: با مدیرانی که در اجرای مصوبات ستاد مدیریت بحران کوتاهی کنند، برخورد می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی فتح اللهی در جلسه ستاد مدیریت بحران از تهیه بانک جامع اطلاعاتی تجهیزات و امکانات حوزه بحران شهرستان رشت در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: در زمینه بحران با هیچ دستگاه اجرایی تعارف نخواهیم داشت و با مدیرانی که در اجرای مصوبات ستاد مدیریت بحران کوتاهی کنند برخورد می‌شود.

وی همچنین با اشاره به تجارب بحران‌های مختلف از قبیل برف در سطح شهرستان رشت، اظهار داشت: بر همین اساس، ادارات خدمات رسان مانند اداره برق باید نسبت به شناسایی مناطق آسیب‌پذیر شهرستان اقدام و برنامه لازم جهت مدیریت بحران در این مناطق را داشته باشند.

فتح اللهی، اذعان داشت: رضایت مردم با فعالیت گسترده مسئولان مهیا می‌شود اگر برنامه ریزی درست و صادقانه باشد، شاهد پاسخ مشارکت مردمی خواهیم بود.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه حدود ۸۰ درصد جمعیت شهرستان در شهر رشت ساکن هستند، خاطر نشان کرد: عملکرد ضعیف در شهرستان رشت در زمان وقوع بحران به عنوان مرکز استان، می‌تواند سایر شهرستان‌های استان را با بحران مواجه سازد.

فرماندار رشت حفظ خطوط ارتباطی را از مهمترین اولویت‌ها در زمان وقوع بحران دانست و خاطر نشان ساخت: دهیاران و بخشداران با بهره‌گیری از ظرفیت داخلی روستا و تراکتورهای موجود می‌توانند، از بسته شدن راه‌ها و مسیرهای ارتباطی به مدت طولانی جلوگیری کنند.

Share