حاجی‌پور در جلسه شورای شهر رشت؛

کانون اصلی کرونا در رشت خیابان مطهری است | تیم‌های ورزشی شهرداری رشت احیا شوند

حاجی پور اظهار کرد: از نیروی انتظامی و ماموران سد معبر می‌خواهم که روز جمعه در مطهری مستقر باشند، به جرات می‌گویم که کانون اصلی کرونا در رشت خیابان مطهری است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،یکصد و شصت و نهمین جلسه شورای شهر رشت عصر روز چهارشنبه با حضور اعضای شورا برگزار شد.

اسماعیل حاجی‌پور عضو شورای شهر رشت با قدردانی از ناصر عطایی که در سرپرست شهرداری رشت اظهار کرد: او در این ایام کوتاه مثل یک شهردار کار کرد.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم رعایت پروتکلهای بهداشتی گفت: حداقل کاری که می‌توانیم برای جبران زحمات کادر درمان انجام دهیم استفاده از ماسک است.

حاجی‌پور در بخش دیگری از اظهاراتش با بیان اینکه متاسفانه در خیابان مطهری از صبح تا غروب افراد دستفروش وسایل دست دوم می‌فروشند، افزود: از نیروی انتظامی و ماموران سد معبر می‌خواهم که روز جمعه در مطهری مستقر باشند، به جرات می‌گویم که کانون اصلی کرونا در رشت خیابان مطهری است.

وی خطاب به استاندار گیلان گفت: آقای استاندار ورودی‌ها را ببندید، وضعیت بسیار خطرناک است. بنده می‌خواهم که کارکنان شهرداری رشت به یک سوم برسند و دور کاری را آغاز کنیم.

حاجی‌پور با بیان اینکه با شیوع کرونا شهرداری رشت متضرر شده است، اظهار کرد: از آقای استاندار میخواهیم که به شهرداری رشت کمک کنند.

وی ادامه داد: از اعتبارات کرونا، ریالی به شهرداری پرداخت نشده است. رقم بالایی در ستاد کرونا برای آرامستان در نظر گرفته بودند که هنوز چیزی به این واحد ندادند.

این عضو شورا یادآور شد: در اوایل شیوع کرونا همه پای کار بودند و افراد جهادی حضور داشتند اما الان کجا هستند؟ باید این گروه‌های جهادی را سامان دهی کنند.

حاجی‌پور در مورد تاکسی‌ها گفت: هیچ تاکسی حق ندارد بیش از سه نفر مسافر سوار کند و اتوبوس‌ها هم باید فاصله‌گذاری انجام دهند.

وی در پایان با بیان این مطلب که در زمان شهردار سابق همه تیم‌های ورزشی تعطیل شده بود، گفت: پیشنهاد می‌کنم که تیمهای ورزشی در رده نوجوانان و جوانان را بار دیگر احیا کنند.

Share