ویروس کرونا بار دیگر عزیزی را از ما گرفت

پیام تسلیت بسیج رسانه لاهیجان به مناسبت درگذشت خبرنگار پیشکسوت

مسئولان بسیج رسانه کشور، استان و شهرستان لاهیجان به مناسبت درگذشت خبرنگار پیشکسوت مرحوم مرتضی محیطی پیام تسلیتی صادر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مسعود بصیری رییس سازمان بسیج رسانه کشور با صدور پیام تسلیتی اظهار کرد: بار دیگر یکی از اصحاب رسانه را به دلیل بیماری منحوس کرونا از دست دادیم، این امر بیانگر آن است که خبرنگاران به عنوان افسران جبهه اطلاع رسانی و رابط بین مردم و مسئولین، در خط مقدم مبارزه با کرونا بوده و در راه اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مردم جان خود را نیز فدا می‌کنند.
درگذشت این پیشکسوت رسانه ای و بسیجی‌ گرانقدر، جناب آقای مرتضی محیطی از خبرنگاران خوش نام و پرتلاش را به جامعه خبری کشور به ویژه استان گیلان و مردم ولایت مدار لاهیجان تسلیت عرض می‌کنم، برای آن مرحوم از پرودگار متعال ، علّو درجات و برای بازماندگان و اهل بیت معزز آن مرحوم اجر جزیل مسئلت می‌کنم.

پیام رییس سازمان بسیج رسانه استان گیلان به مناسبت درگذشت خبرنگار گیلانی مرحوم مرتضی محیطی

در پیام مهدی پارسا آمده است: بار دیگر ویروس منحوس کرونا خبرساز شد و این بار برادر گرانقدر مرتضی محیطی یکی از اصحاب رسانه و خبرنگار پیشکسوت را از جمع جامعه رسانه‌ای استان گیلان جدا کرد. آن مرحوم در طول دوران ۱۵ ساله خدمت به عنوان خبرنگار صدا و سیما در لاهیجان، راوی اخبار و تحولات بود تا شادابی و سرزندگی را از طریق قاب شیشه‌ای تلویزیون به سمع و نظر مخاطبان برساند. درگذشت این خبرنگار فعال و زحمتکش نشان داد که خبرنگاران نیز همچون کادر درمان و نیروهای بسیج، سپاه و برخی از اقشار دیگر که در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند، همیشه آماده جانفشانی بوده و در راه خدمت رسانی به مردم، جان خود را فدا می کنند. سازمان بسیج رسانه استان گیلان در گذشت این برادر عزیز و بسیجی را به جامعه رسانه‌ای استان و خانواده آن مرحوم تسلیت گفته و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزومند است.

همچنین مهدی امین محمدی، مسئول بسیج رسانه شهرستان لاهیجان به مناسبت درگذشت خبرنگار پیشکسوت مرحوم مرتضی محیطی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

ویروس کرونا بار دیگر عزیزی را از ما گرفت و متاسفانه این بار اصحاب رسانه را از وجود برادر ارجمند مرتضی محیطی که از خبرنگاران پیشکسوت استان بود محروم کرد.

قسم به زمان! تک تک آن لحظات تلخ و شیرینی را که در کوران حوادث و خبرهای روزمره برای آگاه بخشی به مردم صرف کرد از یادمان نخواهد رفت. پاداش واقعی تلاش‌هایش را هیچکس جز خداوند سبحان در سرای باقی نمی‌تواند جبران کند و همانا خداوند نسبت به بندگانش مهربان و بخشنده است.

کانون بسیج رسانه شهرستان لاهیجان درگذشت این پیشکسوت بسیجی عرصه خبر را به خانواده محترم‌شان و جامعه رسانه تسلیت گفته و برای آن عزیز سفر کرده رحمت بی‌پایان الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزومند است.

Share