اولین برند انحصای دکوراسیون منزل در منطقه آزاد انزلی:

هپی هوم؛ گامی دیگر از هپی لند در راستای تحقق شعار جهش تولید

به گزارش روابط عمومی هلدینگ هپی لند ، برند هپی هوم با عنوان اولین برند انحصای دکوراسیون منزل در منطقه آزاد انزلی، توسط مجموعه گروه معماری و دکوراسیون نوین تیرداد از این هلدینگ تا دهه فجر به بهره برداری رسمی خواهد رسید.

 برند هپی هوم با عنوان اولین برند انحصای دکوراسیون منزل در منطقه آزاد انزلی، توسط مجموعه گروه معماری و دکوراسیون نوین تیرداد از این هلدینگ تا دهه فجر به بهره برداری رسمی خواهد رسید.

مدیر مجموعه گروه معماری و دکوراسیون نوین تیرداد در این خصوص گفت: مقرر شده است که هپی هوم با ورود به عرصه طراحی و ساخت اکسسوری ( لوازم جانبی)، محصولات دکوراتیو منزل، گامی جدید در راستای تحقق شعار جهش تولید و حمایت از کالای ایرانی برداشته است.

محمد خباز همچنین تاکید کرد: متاسفانه در گذشته ای نه چندان دور شاهد واردات غیر قابل توجیه لوازم دکوری و تزئینی منزل از کشورهای خارجی بودیم که از عوامل خروج ارز از کشور به حساب می آمد که در همین راستا با تصمیم مدیران ارشد هلدینگ هپی لند مقرر شد هپی هوم کار خود در فاز اول با ۲۰ نفر آغاز و در فازهای بعدی تا ۱۰۰ نیروی کار فعال و موثر افزایش دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه خطوط تولید مجموعه هپی هوم در نظر دارد ۳۷ گروه محصولی را در فاز اول تولید کند خاطر نشان کرد: در هر بخشی قابلیت این وجود خواهد داشت که ۵ الی ۲۰ مدل محصول مختلف را روانه بازار کند.

مدیر مجموعه گروه معماری و دکوراسیون نوین تیرداد در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر اینکه فروش اینترنتی برای ما یک اولویت است افزود: در آغاز این مسیر با عرضه این محصول در فروشگاه های هایپرلند و برخی از شعب برجسته و مهم کارخانجات پوشاک هپی لند و همچنین برخی فروشگاه های بزرگ صنایع دستی شمال کشور سعی می کنیم فاز معرفی را به سرانجام و سپس در راستای تولید انبوه برای سراسر کشور اقدام کنیم که در همین خصوص فروش آنلاین نیز برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

Share