فرمانده سپاه قدس گيلان:

هر کجا حرف آقا را گوش ندادیم شکست خوردیم | بسیج، امید مستضعفین و محرومان است

فرمانده سپاه قدس گیلان در ادامه در رابطه برنامه های هفته بسیج گفت: امسال ۸۶۷ برنامه در استان که ۷۵ برنامه آن محوری است، با رعایت پروتکل بهداشتی اجرا خواهد شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نشست خبری تشریح برنامه های هفته بسیج با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان برگزار شد.

در ابتدای جلسه فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان این مطلب که امام خمینی با تشکیل بسیج انقلاب را بیمه کرد، گفت: امام خمینی با ابتکاری که در تشکیل بسیج دادند، انقلاب را حفظ کرد ند و امروز تنها ملتی که در دنیا دارای بسیج هستند و تهدید ها را به فرصت تبدیل می کنند، ملت ایران است.

سردار عبدالله پور با اشاره به اینکه شعار امسال، پیشرو در خدمت و امید آفرینی است، گفت: در بیاینه گام دوم رهبری، انقلاب با امید برداشته خواهد شد.

وی افزود: دشمنان و افراد نادان مدام بر طبل ناامیدی می کوبند، اما بسیج، امید مستضعفین و محرومان است.

انتقاد فرمانده سپاه قدس گیلان از اداره کل انتقال خون

فرمانده سپاه قدس گیلان در ادامه در رابطه برنامه های هفته بسیج گفت: امسال ۸۶۷ برنامه در استان که ۷۵ برنامه آن محوری است، با رعایت پروتکل بهداشتی اجرا خواهد شد.

سردار عبدالله پور گفت: در حوزه فرهنگی، علاوه بر برگزاری برنامه ها در صدا و سیما، بحث راهیان نور به صورت مجازی و با همکاری آموزش و پرورش برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در حوزه محرومیت زدایی اقدامات خوبی در حال انجام است، تصریح کرد: در هفته بسیج، ۱۱۴ مسکن محرومان به مددجویان اهدا خواهد شد و همچنین در بخش کمک مومنانه، ۱۴۰۰۰ هزار بسته تدارک دیده شده است و به همه شهرهای استان در هفته بسیج اهدا خواهد شد.

عبدالله پور در ادامه گفت: آزادسازی زندانیان غیر عمد ورزشکار از سوی هیات های ورزشی استان از دیگر اقدامات هفته بسیج خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به کمبود خون در استان گیلان، گفت: از دیگر برنامه های هفته بسبج نذر خون است. البته انتقادی به سازمان انتقال خون استان داریم که علی رغم اعلام آمادگی سپاه برای همکاری در دریافت خون استان سازمان انتقال خون با بهانه های بنی اسرائلی خود مدت ۱۰ ماه است که جواب و همکاری لازم را انجام نمی دهد.

سردار عبدالله پور با اشاره به اینکه بیماری کرونا با همکاری همدیگر رفع خواهد شد، تصریح کرد: بهترین راه پیشگیری، شناسایی سریع است. در ابتدای کرونا، طرح غربالگری استان از موفقترین طرح ها بود و این طرح را برای مرحله دوم نیز راه اندازی خواهیم کرد. هر کسی را که تشخیص دادیم در قرنطینه باید بماند، یا در خانه خودشان و یا در نقاهتگاه هایی که برایشان تهیه دیدیم قرار خواهند گرفت.

وی افزود: وضع کرونا در کشور پایدار نیست. پرستاران مجاهدین فی سبیل الله هستند.

در حوزه دام و طیور می توانیم به راحتی به خود کفایی برسیم

عبدالله پور در ادامه با بیان اینکه طرح ما هر پایگاه بسیج یک خانه سلامت خواهد بود و تا الان ۶۵ گروه برای غربالگری دوباره استان تشکیل دادیم، اظهار کرد: بسیج ضامن امنیت ملت شده است تاهمیشه مقابل دشمنان نظام و ملت قرار میگیرد. امیدوارم همه کسانی که در حوزه بسیج کار می کنند، خداوند به آنها عزت بدهد. بسیجی بودن ارزش است. همانطور که امام خمینی فرمودند: هر مسئولی اگر از بسیج دور گردد به عذاب الهی گرفتار خواهند شد.

وی در ادامه با بیان اینکه ۵ آذر نشست رهبر انقلاب با بسیجیان به صورت مجازی و زنده برگزار خواهد شد، گفت:یک واقعیت تلخی در کشور است که هر کجا حرف آقا را گوش ندادیم شکست خوردیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان  با تاکید بر اینکه در حوزه دام و طیور می توانیم به راحتی به خود کفایی برسیم، افزود: در گیلان سه نوع بذر وجود دارد که با کاشت آن می توان به راحتی تولید خوراک دام و طیور را تامین کرد اما متاسفانه برنامه ای در جهادکشاورزی و دولت وجود ندارد.

وی در مورد گرانی ها گفت: بیش از ۵۰ تا ۶۰ درصد از گرانی ها ربطی به تحریم ندارد، خیلی از کالاها در گمرک است اما وارد بازار نمی شود.

عبدالله پور در پایان با بیان اینکه آمار انبار های دارو را به ما نمی‎دهند، تصریح کرد: هنوز هیچ اطلاعات درستی به ما نمی دهند و در مورد موارد دیگر همه انبارها چه رسمی و غیر رسمی را پیگیری می کنیم و اگر انبار غیر رسمی شناسایی شود به منظور احتکار است و با همکاری دادگستری انجام می شود.

Share