با حکم احمد رمضانپور نرگسی؛

مهدی برزگر به‌عنوان مشاور عالی رئیس شورای شهر رشت منصوب شد

طی حکمی از سوی احمد رمضانپور نرگسی رئیس شورای شهر رشت، دکتر مهدی برزگر به‌عنوان مشاور عالی رئیس شورا منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، طی حکمی از سوی احمد رمضانپور نرگسی رئیس شورای شهر رشت، دکتر مهدی برزگر به‌عنوان مشاور عالی رئیس شورا منصوب شد.

برزگر در رزومه خود مشاور رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، مشاور عمرانی و شهرسازی شورای اسلامی شهر رشت و مشاور کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی شهر رشت را دارد.

وی همواره به‌عنوان مشاور عمرانی در کمیسیون تخصصی و شورای اسلامی شهر رشت حضور داشته و از این بابت علیرغم فعالیت‌های فراوان حقوقی دریافت نکرده است و این حکم نیز بار مالی برای شورای اسلامی شهر رشت نخواهد داشت.

احمد رمضانپور در جلسه معارفه مشاور عالی رئیس شورای شهر رشت اظهار داشت: باید به جوانان همواره اعتماد کرد و فرصت خدمت را در اختیار آنان قرار داد. امروز جوانان می‌بایست چرخ کشور را چرخانده و راه برون‌رفت از فضای موجود تکیه‌بر دانش، پویایی و انگیزه جوانان است.

وی در ادامه ضمن آرزوی توفیق برای دکتر برزگر به‌عنوان مشاور رئیس شورای شهر رشت، تصریح کرد: شهر رشت اکنون نیازمند اصلاح الگوی عمرانی و اصلاح روند موجود در ساخت‌وساز است. ما باید به‌گونه‌ای عمل کنیم تا آیندگان در معماری شهری از ما به نیکی یاد کنند.

مهدی برزگر نیز در این جلسه با اشاره به سوابق مدیریتی دکتر احمد رمضانپور در سطح کشور، استان و شهر رشت، اظهار داشت: دکتر رمضانپور در این مدت اثبات کردند که می‌خواهند عاشقانه و بی‌منت از تجربه سایرین استفاده کنند.

وی افزود: مدیریت شهر متأسفانه دیر از ظرفیت دکتر رمضانپور بهره برده است، اما قطعاً در کوتاه‌مدت می‌توان با کار جهادی و مشورت می‌توان اقدامات خوبی را انجام داد.

مشاور عالی رئیس شورای شهر رشت در پایان ابراز امیدواری کرد تا در مدت حضور با این عنوان به‌گونه‌ای عمل شود که مردم از نتایج حاصله در شهر رشت بهره ببرند.

Share