امام جمعه خمام خطاب به مدیران خمام؛

محل حل مشکلات مدیریتی عرصه میدان و عمل است، نه رسانه ها!

امام جمعه خمام در ادامه اظهار کرد: آخرین نکته را سربسته خطاب به مسئولین عزیز خمام عرض کنم و آن اینکه، محل حل مشکلات مدیریتی منطقه ما عرصه میدان و عمل است، نه رسانه ها!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده ظهر امروز در خطبه دوم نماز جمعه خمام گفت: شاید بتوان بزرگترین و مهمترین نتیجه برجام را به دست آمدن یک تجربه بزرگ ملی دانست که نگرش بسیاری از ایرانیان را نسبت به آمریکا و اروپا تصحیح کرد. بدبینی ایرانیان به آمریکا به بیش از ۸۰ درصد رسید و نسل سوم و چهارم انقلاب یک دوره آمریکاشناسی را بالعیان تجربه نمودند.
امام جمعه خمام یادآور شد: متأسفانه برخی از مذبذبین داخلی که طبق وصف قرآن لاإلی هؤلاء و لا إلی هؤلاء هستند و جهت خود را دقیقا با وزش بادهای سیاسی تنظیم می‌کنند، درصدند تا چهره کریه آمریکا را با امثال بایدن تطهیر و تلطیف کنند تا زمینه مذاکره مجدد را فراهم نمایند.

وی افزود: دشمن‌شناسی که در ماجرای برجام برای ما ایجاد شد هرگز از یادهای جوانان این مرز و بوم نخواهد رفت که اولین کسی که نقض برجام را نمود همان اوباما‌ای بود که برجام را امضا کرده بود و جو بایدن معاون او بوده است.
اسدالله‌زاده با بیان اینکه ماهیت گرگ صفتی آمریکا با تغییر چهره به میش و امثال آن تغییر نخواهد کرد، افزود: کما اینکه به جهت بزک کردن چهره امثال بایدن خطرش بسی بیشتر خواهد بود. مضافا بر اینکه حدود دو ماه تا استقرار بایدن در کاخ سفید باقی مانده است و پس از استقرار هم چند ما برای تسلط او بر امور زمان خواهد برد لذا با توجه به اتمام دولت یازدهم در جمهوری اسلامی، بایدن هم به خوبی می داند که هر اتفاقی را باید با دولت آینده رقم بزند، بنابراین مواجهه او با دولت کنونی بیشتر بازی سیاسی خواهد بود تا اقدام عملی.

امام جمعه خمام تصریح کرد: از اقدامات بسیار مناسب ستاد کرونا، هماهنگی دستگاههای اجرایی برای جلوگیری از سفرهای غیرضرور در تعطیلات کرونایی است. وقتی بر اساس اذعان کارشناسان بیش از ۶۰ درصد از ابتلائات به کرونا براثر مسافرت‌ها بوده است، تصمیم به مدیریت مسافرت‌ها بسیار عاقلانه است و جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: اما با اعمال محدودیت‌هایی که در مسافرت‎ها و مشاغل ایجاد می‌شود، بسیاری از اقشار آسیب‎پذیر ما که درآمدشان وابستگی مستقیم به مسافرت دارد و امکان استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی را ندارند دچار آسیب می‎شوند که جا دارد فرماندهی ستاد کرونا نسبت به آنها توجه جدی داشته باشد.

امام جمعه خمام تاکید کرد: بسیار مناسب است که گروههای جهادی و بسیجیان عزیز ما، کمافی السابق که همکاری و همیاری با دستگاه های انتظامی می‎کنند، بیش از گذشته نسبت به راه‌اندازی نهضت خدمات‌رسانی به همشهریان عزیز تلاش داشته باشند. که از جمله عرصه‎های خدمت‌رسانی در این روزها با توجه به کمبود ذخایر خون در سازمان انتقال خون استان گیلان این است که گروه‌های جهادی و بسیجیان ما سازماندهی شده، با اهدای خون، به کمک بیماران و نیازمندان خونی بپردازند.

اسدالله زاده با بیان اینکه از دستگاه قضائی در خمام هم انتظار می‌رود با برپا کنندگان تجمعات غیرقانونی مانند گاوجنگ و امثال آن برخورد بازدارنده و قاطع داشته باشد، گفت: چرا که معنا ندارد وقتی همه جامعه و دستگاه های اجرایی بسیج شده اند تا مانع از انتشار کرونا شوند، عده ای سودجو با برگزاری برنامه های اینچنینی جان خود و خانواده های مردم را به خطر بیاندازند. علاوه بر اینکه برگزاری گاوجنگ شرعا و قانونا اشکال دارد، با ممنوعیت های تجمعات در این روزها، جرمشان مضاعف خواهد بود.

امام جمعه خمام گفت: امروز اولین روز از هفته بسیج است که هفته بسیج را به همه بسیجیان عزیز تبریک و تهنیت عرض می کنم. نفس قدسی امام راحل حرکت و جریانی را در کشور عزیز اسلامی ما رقم زد که جریان تاریخ ساز و حماسه ساز انقلاب اسلامی شده است. امروز به لطف حضرت حق بسیج بالنده تر و هوشیارتر و مجهزتر از روزهای دفاع مقدس است و نفس ملکوتی امام راحل و دعا نائب برحق¬شان امام خامنه ای عزیز، همیشه حامی و پشتیبان بسیجیان عزیز خواهد بود.

وی افزود: امیدوارم هفته بسیج بهانه ای باشد برای یادآوری رشادت ها و حماسه های مخلصانه ای که قله هایی همچون قاسم سلیمانی ها را آفرید و در تاریخ ماندگار نمود.

امام جمعه خمام در ادامه  اظهار کرد: آخرین نکته را سربسته خطاب به مسئولین عزیز خمام عرض کنم و آن اینکه، محل حل مشکلات مدیریتی منطقه ما عرصه میدان و عمل است، نه رسانه ها! توصیه همه دلسوزان شما این است که اختلاف سلیقه هایتان را در اتاق های دربسته نگه دارید و از طریق رسانه ها لشکرکشی مجازی به راه نیاندازید. رسانه ها را آیینه ای برای بازتاب دادن و بازخوردگیری رفتارهای میدانی و عملیاتی خودتان قرار دهید، نه عرصه مواجهه با سلیقه های رقیب های انتخاباتی و سیاسی تان.

اسدالله زاده اظهار داشت: نمی گویم که خلاف واقع بگویید و در رسانه ها ظاهرسازی گل و بلبل داشته باشید، عرض بنده این است که همراهی اولویت های مسئولین با اولویت های مردم، ایجاد امید در جامعه می کند و اگر حقیقتا پیرو سیره و سبک ولایت فقیه در جامعه هستید، سیره رهبر معظم انقلاب ایجاد حس امیدواری و روحیه نشاط و امید به آینده¬ای روشن در جامعه است.

Share