در نشست شهردار رشت با مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تاکید شد؛

لزوم مشارکت همه دستگاه ها در تکمیل یادمان شهدای گمنام رشت

شهردار رشت با بیان اینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم، بر لزوم مشارکت همه دستگاه‌های متولی در تکمیل یادمان شهدای گمنام رشت تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نشست سید محمد احمدی شهردار رشت با مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان و جمعی از مسئولان سپاه پیرامون ساماندهی و تکمیل مزار شهدای گمنام پارک ملت، مسکن مهر و گلزار شهدای رشت برگزار شد.

سید محمد احمدی، شهردار رشت در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدای گرانقدر حاصل شده و حرکت در مسیر شهدا تداوم دهنده این نظام و انقلاب است.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه شهدا در نظام جمهوری اسلامی بر مشارکت همه دستگاه‌ها در تکمیل و بازسازی مزار شهدای گمنام تاکید کرد و افزود: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و همه دستگاه‌های اجرایی باید با تعامل و همدلی در ساماندهی یادمان شهدا اهتمام ویژه داشته باشند.

شهردار رشت تصریح کرد: شهرداری رشت با تمام ظرفیت و توان خود و با برنامه ریزی مناسب برای تکمیل یادمان شهدای گمنام تلاش می‌کند.

احمدی تکمیل و بازسازی مزار شهدای گمنام پارک ملت و مسکن مهر را نیازمند عزم استانی دانست و خواستار تخصیص اعتبار مناسب برای تکمیل یادمان شهدای گمنام شد.

سرهنگ مصطفی‌پور مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در این جلسه اظهار داشت: مسئولیت تکمیل و بازسازی یادمان شهدای گمنام برعهده قرارگاه سازندگی سپاه گیلان قرار گرفت.

وی با تصریح بر اینکه همه ما موظفیم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام برداریم، اذعان کرد: شهدا شفیع ما در روز قیامت هستند و هر کاری که برای شهدا انجام دهیم در مقابل ایثار و از خود گذشتگی آنان ناچیز است.

گفتنی است، در این جلسه ساماندهی تمثال مقدس شهدا در سطح شهر و ساماندهی مزار شهدای انقلاب اسلامی رشت مورد بررسی قرار گرفت.

Share