در جمع هیاتهای ورزشی انزلی عنوان شد؛

فضای ورزشی را با فضای سیاسی ادغام نکنیم|تخصیص اعتبار ۱۴ میلیاردی برای ورزش بندرانزلی

فرماندار بندرانزلی، با بیان اینکه فضای ورزشی را با فضای سیاسی ادغام نکنیم، متذکر شد: این مسئله باعث می‌شود تا ورزش سردرگم شود لذا تمام تفکرات سیاسی که در چارچوب قانون کشور تعریف شده در زیر سقف نظام برای ما مورد احترام است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، اسماعیل میرغضنفری در حاشیه دیدار روسای هیئت های ورزشی شهرستان بندرانزلی با مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از دلایل راه اندازی هیئت های ورزشی کمک کار بودن ورزشکاران به مجموعه دولت است.

وی با بیان اینکه در مواردی محدودیت‌های قانونی داریم، افزود: هیئت های ورزشی می توانند با حضور خود کمک کار مسئولین در پیشبرد اهداف ورزشی باشند.

فرماندار بندرانزلی تاکید کرد: با متهم کردن یکدیگر مشکلات حل نمی‌شود و با آمار متقن می توان گفت وضعیت شهرستان بندرانزلی در زمینه ورزش نه تنها از سایر شهرستان ها، بلکه از بسیاری از استان ها بهتر است.

میرغضنفری، با تاکید بر اینکه همه ما وضعیت بودجه کشور را می دانیم، تاکید کرد: تحریم‌ها بر همه ارکان کشور تاثیر گذاشته است لذا فکر نکنید مسئولان به خواسته های شما بی توجه هستند، ولی داشته های ما محدود است.

وی با بیان اینکه فضای ورزشی را با فضای سیاسی ادغام نکنیم، متذکر شد: این مسئله باعث می‌شود تا ورزش سردرگم شود لذا تمام تفکرات سیاسی که در چارچوب قانون کشور تعریف شده در زیر سقف نظام برای ما مورد احترام است.

تخصیص اعتبار ۱۴ میلیاردی برای ورزش بندرانزلی

مریم بخشی در دیدار با روسای هیئت های ورزشی شهرستان بندرانزلی که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: جایگاه ورزش بندرانزلی در سطح استان مثال زدنی است ولی با این تعداد مدال آور و قهرمان، امکانات و زیرساخت های این شهرستان قدیمی است.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی و استراتژیک شهرستان بندرانزلی که باعث محدودیت در واگذاری زمین برای ساخت و ساز شده است، افزود: در حال حاضر زمین های موجود در شهر که متعلق به اداره ورزش و جوانان باشد کم است و علیرغم اینکه نمایندگانی از وزارتخانه و استان برای بازدید و بررسی به شهرستان دعوت کردیم ولی نتوانستیم به جمع بندی در مورد ورزشگاه جدید که بتواند مشکلات شهرستان را کم کنند، برسیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، با اشاره به اینکه در تلاش هستیم از اماکنی که داریم حداکثر استفاده را داشته باشیم، تصریح کرد: استفاده از امکان مزایده محدود را در دستور کار داشتیم و در این زمینه استانی پیش قدم بودیم ولی متاسفانه بیشتر هیئت های ما شناسه نداشتند تا بتوانند از این امکان استفاده کنند؛ البته در حال حاضر این امکان در سامانه غیر فعال است.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، با بیان اینکه هیئت ها به عنوان بازوان اداره ورزش و جوانان شرایط تعامل با دستگاه‌های مختلف در استفاده از اماکن مناسب برای بهره برداری ورزشی را داشته باشند، گفت: اگر هیئت ورزشی تشکیل می دهیم برای این است که باری از روی دوش ورزش و جوانان برداشته شود؛ هر چند برای تحقق اهداف ورزشی در حد توان و در چارچوب قانون ورزشکاران را حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به اختصاص اعتبار ۱۴ میلیارد تومانی برای ورزش شهرستان بندرانزلی، عنوان کرد: یکی از موادی که در سطح شهرستان مورد پیگیری جدی قرار دارد، تکمیل مجموعه ورزشی تختی است.

بخشی، به ضرورت در نظر گرفتن مکان مناسب برای اسکان بانوان تیم ملوان در محدوده شهر انزلی اشاره کرد و گفت: بانوان ملوان تنها تیم بانوان استان است که همیشه در لیگ بانوان افتخارآفرین است و با بیشترین قدرت و کمترین قرارداد کار می‌کنند و از دستگاه هایی که می توانند برای در اختیار قرار دادن فضای مناسب برای اسکان این ورزشکاران ما را همراهی کنند ممنون خواهیم بود.

Share