آیا یکبار دیگر این باشگاه را به سمت انحلال پیش می رود؟

غفور جهانی و نادر عزت الهی از همکاری با تیم فوتبال شهرداری انزلی انصراف دادند

دو تن از اعضای هیات مدیره از جمله غفور جهانی و یونس کاظمی از این اقدام بدری ناخرسند شده و از ادامه همکاری با باشگاه شهرداری انزلی سر باز زدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، غفور جهانی و نادر عزت الهی که به تازگی به عنوان، عضو هیات مدیره و سرمربی باشگاه فوتبال شهرداری انزلی انتخاب شده بودند، در تصمیمی عجیب از ادامه همکاری با این باشگاه انصراف دادند.

 به گزارش خط اول ورزشی، سید بدرالدین بدری شهردار بندرانزلی، اواسط مهر ماه طی حکمی، غفور جهانی از اسطوره های فوتبال این شهر و چند تن دیگر را به عضویت هیات مدیره باشگاه فوتبال شهرداری انزلی درآورد و با توجه به نام پرآوازه و پرسابقه غفور جهانی در فوتبال کشورمان بنا بود مدیرعاملی باشگاه را نیز به وی محول نماید.

 اما مدتی بعد، بدری در اقدامی یکجانبه گرایانه و سئوال برانگیز، سالار نجومی از کارکنان واحد مالی شهرداری انزلی و البته از اعضای هیات مدیره و خزانه دار باشگاه را به عنوان مدیرعامل برگزید درحالیکه طبق قانون مصوب باشگاه داری، مدیرعامل توسط اعضای هیئت مدیره و با رای آنها انتخاب میشود.

 از همین رو دو تن از اعضای هیات مدیره از جمله غفور جهانی و یونس کاظمی از این اقدام بدری ناخرسند شده و از ادامه همکاری با باشگاه شهرداری انزلی سر باز زدند.

 گفته می شود، نادر عزت اللهی نیز به همین دلیل از سرمربیگری این تیم کناره گیری کرده است.

 تیم فوتبال شهرداری انزلی، فصل جدید رقابتهای فوتبال را در لیگ بزرگسالان گیلان، موسوم به جام گیل، حضور خواهد داشت.

Share