پیام محمدرضا احمدی سنگری در محکومیت فرانسه؛

ریاست‌جمهور خبیث کشور فرانسه ننگت باد | توهین‌‌ها از سر عصبانیت از پیشرفت‌های ایران است

رئیس جمهور خبیث فرانسه که هنوز برای اداره کشور خود عاجز مانده است با اظهارات توهین آمیز به حضرت پیامبر عظیم الشان اسلام، در واقع به اخلاق و مقدسات میلیاردها مسلمان در دنبا توهین کرده و به دنبال ترویج خشونت‌ است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدرضا احمدی سنگری نماینده رشت در مجلس یازدهم با صدور پیامی اهانت یک نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام و حمایت رئیس جمهور این کشور از این اهانت را محکوم کرد.

در متن پیام آمده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

ریاست جمهور خبیث کشور فرانسه ننگت باد!

رئیس جمهور خبیث فرانسه که هنوز برای اداره کشور خود عاجز مانده است با اظهارات توهین آمیز به حضرت پیامبر عظیم الشان اسلام، در واقع به اخلاق و مقدسات میلیاردها مسلمان در دنبا توهین کرده و به دنبال ترویج خشونت‌ است.

دلیل اظهارات توهین آمیز رئیس‌جمهور خبیث فرانسه، نسبت به پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله را باید این گونه بیان کرد از آنجایی که امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت تلاش‌ها و مجاهدت ملت و به برکت خون شهدا و از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی در جبهه‌های مختلف به خودکفایی رسیده و همین باعث عصبانیت غربی‌ها و به ویژه یکی دیگر از جیره خواران دولت تروریست آمریکای جنایتکار شده است.

سخنان سخیف و توهین آمیز رئیس جمهور فرانسه، به پیامبر عظیم الشان اسلام به این خاطر است که دین رسمی هموطنان ایرانی اسلام است و آنها در واقع به دنبال آن هستند تا با این اقدام ملت ایران و جمهوری اسلامی را هدف قرار دهند و با این اظهارات توهین‌آمیزشان که از سر عصبانیت از پیشرفت‌های ملت ایران است، جلوی این توسعه و پیشرفت‌ها را بگیرند که البته ملت ایران دوراندیش‌تر و بزرگتر از آن است که این رفتارها مانع توسعه و پیشرفتش گردد.

امانوئل مکرون رئیس جمهور خبیث فرانسه با این اظهارات توهین آمیز به دنبال ترویج خشونت‌های فرهنگی و سیاسی در سطح جهان است و سعی در گسترش اینگونه رفتارهای غیرانسانی دارد. او باید بفهمد که توهین به پیامبر اسلام نشانه آزادی بیان نیست بلکه نشانه افول شخصیت چنین فردی است که اینگونه اظهارات را مطرح می‌کند و به دنبال پیگیری اهداف خود از این طریق است. چگونه قضاوت کنیم اگر کسی در فرانسه در خصوص هلوکاست مطلبی بنویسد مجرم و به زندان خواهد رفت ولیکن توهین به پیامبر عظیم الشان اسلام آزادی بیان خوانده شده است؟؟

این گونه رفتارهای توهین‌آمیز و مذموم از جانب ما ملت بزرگ ایران و مسلمانان و آزاد اندیشان جهان به شدت محکوم است و جزو خطوط قرمز دین ما به شمار می آید. و به آنها اخطار می کنیم تا منتظر عواقب این بی خردی و جسارت به پیامبر عظیم الشان اسلام باشند.

 تا زنده ایم رزمنده ایم ان شاء الله
با ولایت تا شهادت عهد بستیم هستیم بر آن عهدی که بستیم.

(محمدرضا احمدی سنگری، خدمتگذار شما خوبان در خانه ملت از شهرستان رشت)

Share