طی حکمی از سوی رئیس قوه‌قضاییه؛

رئیس دادگستری شهرستان لاهیجان منصوب و معرفی شد

بهروز آهنگی با ابلاغ حکمی از سوی رئیس قوه‌قضاییه به عنوان رئیس دادگستری شهرستان لاهیجان معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان، امام جمعه و جمعی از مسئولان دولتی، نظامی و انتظامی شهرستان لاهیجان، رئیس جدید دادگستری این شهرستان معرفی شد.

حجت الاسلام و المسلمین خلیلی در این مراسم با تبریک میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(صل الله علیه و آله) اظهار داشت: رسول گرامی اسلام جامع همه فضایل اخلاقی و انسانی بودند و اهانت و جسارت به ساحت مقدس ایشان نه تنها مانع نشر پیام رسول اسلام نشده بلکه موجب معرفی بیش از پیش مکتب اسلام به جهانیان خواهد شد.

رئیس شورای قضایی استان گیلان با اشاره به اینکه ویروس کرونا آثار شومی را بر زندگی بشریت تحمیل کرده و انسان­ها را در رنج تنهایی فرو برده است تصریح کرد: باید از این فرصت استفاده کرده و در این خلوت و تنهایی به پروردگار عالم نزدیک­تر شویم زیرا هر مقدار از ارتباطات اجتماعی کاسته شود، نیاز انسان به انس با خداوند متعال افزایش خواهد یافت.

وی در ادامه ایجاد اتحاد و انسجام در هر مجموعه را از ویژگی های یک مدیر موفق خواند و گفت: برای تحقق اهداف سازمانی و در نهایت ارایه بهترین خدمت به مردم باید بین کارکنان یک سازمان وفاق و همدلی وجود داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی، محمد باقر بدوی رئیس سابق دادگستری لاهیجان را فردی متواضع و فرهیخته خواند که در راستای انسجام و هماهنگی های سازمانی در دادگستری شهرستان لاهیجان موفق عمل نمود.

رئیس کل دادگستری استان گیلان در ادامه اظهار امیدواری نمود: رئیس جدید دادگستری لاهیجان نیز که از دانش حقوقی و قضایی بالایی برخوردار است، همه تلاش خود را برای خدمت به مردم خوب لاهیجان به کار بندد.

انسجام و اتحاد بین قوا، لازمه توسعه در هر منطقه‌ای است

یونس محمودی، در جلسه تکریم و معارفه رئیس دادگستری این شهرستان با تبریک هفته وحدت، گرامیداشت ۱۳ آبان مصادف با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز دانش آموز، اظهار داشت: اهانت به دین اسلام محکوم است و پذیرفته نیست که به این دین مقدس هتاکی صورت گیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان، با بیان اینکه اسلام دارای جامعیت است، گفت: همه ادیان بر این موضوع اتفاق دارند که وهن دین جایز نیست.
فرماندار لاهیجان در آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان:

رییس شورای تامین شهرستان افزود: انسجام و اتحاد بین قوا، لازمه توسعه در هر منطقه‌ای است که بسیاری مشکلات و معضلات را مرتفع می‌کند.

وی ادامه داد: در شورای تامین، اختلاف نظری که امور شهرستان را به تعویق بیاندازد نداشته‌ایم و همواره هماهنگی لازم بین اعضا وجود داشته و خواهد داشت.

وی «عدل» را یکی از ارکان اصلی دین اسلام عنوان کرد و افزود: اگر اراده‌ی ما مبتنی بر عزم ملی و جهانی نباشد، در نظام اسلامی به واسطه‌عدم اجرای عدالت، متضرر خواهیم بود.

فرماندار لاهیجان خاطر نشان کرد: اخلاق مداری و تبسم از مهمترین ویژگی یک کارگزار است.

محمودی تکریم به ارباب رجوع را ضروری دانست و گفت: وظیفه داریم تا در روبرویی با مردم و مشکلاتشان متواضعانه برخورد کنیم.

گفتنی است در پایان این مراسم بهروز آهنگی با ابلاغ حکمی با امضای رئیس قوه قضاییه به عنوان رئیس دادگستری شهرستان لاهیجان معرفی و از زحمات محمدباقر بدوی در این سمت با اهدای لوحی قدردانی شد.

بهروز آهنگی پیش از این مستشار دادگاه های تجدید نظر استان گیلان بود.

 

Share