رئیس پلیس آگاهی گیلان خبر داد:

دستگیری ۲ مامورنما در رشت | متهمان به ۳ فقره اخاذی اعتراف کردند

سرهنگ رحیم شعبانی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از شناسایی و دستگیری ۲ مامورنما در شهر رشت خبر داد و افزود: متهمان ۳۸ و ۴۳ ساله در تحقیقات پلیس به ۳ فقره اخاذی از شهروندان با همدستی ۵ نفر دیگر اعتراف کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از شناسایی و دستگیری ۲ مامورنما در شهر رشت خبر داد.

سرهنگ رحیم شعبانی با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع چند فقره پرونده مبنی بر اخاذی تحت عنوان مامور یکی از سازمان‌های دولتی از شهروندان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات فنی و بررسی‌های صورت گرفته دو متهم سابقه‌دار این پرونده‌ها را شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان در شهر رشت دستگیر کردند.

وی اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه یکی از متهمان وسایلی از قبیل، ۳ دستگاه بیسیم، ۳ عدد افشانه دفاع شخصی، یک رشته دستبند، تعدادی بست پلاستیکی، ماسک و کلاه پوششی، تعدادی احکام ماموریتی یکی از ارگان‌های دولتی، تابلو ایست و شوکر کشف شد.

سرهنگ شعبانی با بیان اینکه متهمان ۳۸ و ۴۳ ساله در تحقیقات پلیس به ۳ فقره اخاذی از شهروندان با همدستی ۵ نفر دیگر اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: ۵ متهم دیگر این پرونده نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در پایان به معرفی کلیه متهمان این پرونده به مرجع قضائی اشاره کرد و از شهروندان خواست، در مواجهه با افرادی که خود را مامور ارگان‌های دولتی معرفی می‌کنند، حتما از آن‌ها کارت شناسایی معتبر درخواست و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share