پس از درگیری در پارک به خاطر تذکر درباره سگ گردانی؛

دستگیری فرد هتاک به آمر به معروف توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت

سرهنگ سیداکبر قاسمی از دستگیری فرد هتاک به آمر به معروف و ناهی از منکر در رشت توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت خبر داد.‌

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سیداکبر قاسمی با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر در احادیث و آیات قرآن بدان بسیار اشاره شده است، اظهار داشت: ارشاد و افزایش آگاهی و بصیریت در حوزه‌های مختلف به همه آحاد مردم در جامعه یکی از راهکارهای مقابله با توطئه‌های دشمنان بر علیه اسلام و نظام است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت اذعان کرد: بی‌توجهی به قوانین وعدم رعایت شئونات اسلامی از جمله مهمترین مقوله‌های است که نیروهای امنیتی و حفاظتی به آن توجه و رصد دارند و با هنجار شکنان برخورد جدی خواهد شد.

قاسمی با اشاره به توطئه‌های دشمنان و گسترش شبکه‌های ماهواره‌ای تصریح کرد: متاسفانه با گستردگی شبکه‌ها و فضاهای مجازی شاهد ورود فرهنگ بی‌بندوبار توسط برخی از هنجارشکنان و ناآگاهان در جامعه هستیم.

وی ادامه داد: در این راستا با تشکیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر برنامه‌های مختلفی در طول سال جهت بصیرت دهی و پشتیبانی از آمران به معروف و ناهیان از منکر داریم.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت به سگ گردانی که نشات گرفته از فرهنگ بی‌بندبار غربی است و گسترش آن در جامعه اشاره و خاطر نشان کرد: چند روز اخیر در پارک کشاورز رشت یکی از بانوان ارزشی امر به معروف و نهی از منکر به فردی که در حال سگ گردانی در این پارک بود داشتند آن فرد این بانوی محترم که در حال انجام وظیفه دینی و شرعی بودند را مورد ضرب و شتم قرار داد.

قاسمی با تاکید بر اینکه سپاه از آمرین به معروف و ناهیان منکر پشتیبانی می‌کند گفت: این هتاک به امر به معروف و نهی از منکر با پیگیری‌های صورت گرفته توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت شناسایی و دستگیر شد.

وی به دین اسلام اشاره و اظهار کرد: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که برای حفاظت از دین اسلام و دفاع از وطن شهدای زیادی تقدیم نمودیم، شایسته این سرزمین نیست که شاهد ترویج فرهنگ بی‌بندبار غربی باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت به برخورد جدی نیروهای امنیتی و نظامی با هتاکان به آمرین به معروف و ناهیان از منکر با هماهنگی دستگاه قضایی در جامعه اشاره نمود و گفت: انتظار می‌رود مسئولین دستگاه‌های اجرایی در شهر رشت وظایف خودشان را بدرستی انجام داده تا شاهد چنین صحنه‌هایی در جامعه و سگ گردانی، خصوصا داخل پارک ها، خیابان، داخل خودرو و داخل مغازه‌ها نباشیم و شهرداران منطقه بهتر است وظایف خودشان را در پارک هاو… به درستی انجام دهند.

Share