از تخصیص زمین برای احداث خانه کشتی تا گزارش فعالیت‌ها؛

در دیدار رئیس هیئت کشتی استان گیلان با وزیر ورزش چه گذشت؟!

رئیس هیئت کشتی استان گیلان در دیدار با سلطانی فر درخواست تخصیص زمین برای احداث خانه کشتی استان گیلان را نیز داشت که وزیر ورزش موافقت اولیه خود را اعلام نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، امیر رضی زاده رئیس هیئت کشتی استان گیلان در دیدار با مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش کشور در خصوص فعالیتهای انجام شده توسط این هیئت گزارشی را به ایشان ارائه نمود و خواستار حمایت بیش از پیش وزیر ورزش از رشته کشتی در استان گیلان شد.

رئیس هیئت کشتی استان گیلان در دیدار با سلطانی فر درخواست تخصیص زمین برای احداث خانه کشتی استان گیلان را نیز داشت که وزیر ورزش موافقت اولیه خود را اعلام نمود و با همکاری مدیر‌کل ورزش و جوانان استان گیلان در آینده نزدیک خانه کشتی استان گیلان احداث خواهد شد.

امیر رضی زاده در پایان صحبت‌هایش با وزیر و پس از مطرح کردن موضوعات مربوط به کشتی استان، مشکلات باشگاه ملوان بندرانزلی را به اطلاع ایشان رساند و سلطانی‌فر با تاکید بر اینکه جایگاه تیم ملوان سطح اول فوتبال کشور است بررسی مشکلات باشگاه ملوان بندرانزلی و سایر تیم‌های استان گیلان را در دستور کار قرار داد.

رضی زاده در مدت زمان کوتاهی که ریاست هیئت کشتی استان گیلان را بر عهده گرفته تحولات زیربنایی خوبی را در این استان ایجاد کرده و با تجهیز کامل سالن شهید رجایی این سالن به یک پایگاه قهرمانی تبدیل نموده است.

همچنین رضی زاده خانه کشتی بندرانزلی را احداث نموده که به زودی افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

لازم به ذکر است در خصوص احداث سالن کشتی در شهر املش نیز جلساتی بین هیئت کشتی استان گیلان و مسئولین این شهر برگزار شده و هیئت کشتی برای ایجاد زیرساخت در سایر شهرهای استان نیز اقداماتی را پیش بینی نموده است.

Share