فرماندار رودسر تاکید کرد؛

تعامل دو سویه و سازنده بین مدیران و رسانه ها، زمینه توسعه شهرستان را فراهم می‌کند

مظفری، رودسر را دارای قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بالا در روند توسعه بر شمرد و بیان کرد: امیدواریم با بهره گیری از این ظرفیت‌ها شاهد اتفاقات بهتری باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار رودسر در نشست با اصحاب رسانه این شهرستان به نقش و اهمیت رسانه‌ها در آگاهی بخشی جامعه و نیز روند توسعه اشاره کرد و گفت: مطمئناً با هم افزایی و همراهی رسانه‌ها افق روشنی برای آینده این شهرستان متصور خواهیم بود.

محمدمهدی مظفری خبرنگاران را یاران انقلاب، نظام و حامی ارزش‌های انقلاب اسلامی ذکر و افزود: خبرنگاران با نگاه توسعه محور می‌توانند زمینه توسعه همه جانبه را به لحاظ نگاه دقیق و تیز بینانه فراهم کنند.

وی تصریح کرد: بطور یقین در یک تعامل دو سویه و سازنده بین مدیران و رسانه ها، زمینه توسعه این شهرستان فراهم و میسر شود.

مظفری افزود: به واسطه همتی که در مدیران ایجاد خواهیم کرد بیش از گذشته شرایطی که با آن مواجه هستیم به سمت وضعیت مطلوب پیش ببریم.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر با بیان اینکه هر چند در شرایط کنونی کار بسیار سخت است اما همت قوی‌تر و محکم‌تر را می‌طلبد افزود: بطور یقین پشتوانه فکری رسانه‌ها چراغ راهی برای مسیر درست و مطلوب خواهد بود.

مظفری نقد منصفانه و عالمانه را از نیازهای اساسی جامعه و از رسالت‌های مهم رسانه‌ها بر شمرد و تصریح کرد: بی‌تردید نقد منصفانه و عالمانه توام با راه و روش مطلوب می‌تواند شرایط را برای رفع مسائل و مشکلات تسهیل کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود رودسر را دارای قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بالا در روند توسعه بر شمرد و بیان کرد: امیدواریم با بهره گیری از این ظرفیت‌ها شاهد اتفاقات بهتری باشیم تا شاخص‌های این شهرستان را در سطح کشور به بهترین شیوه ممکن معرفی کنیم.

Share