تاکید کیومرث بیات بر تعیین تکلیف وضعیت مالکیتی سپیدرود؛

بحران مدیریت در سپیدرود رشت؛ آیا شاهد بازگشت اسطوره به سپیدرود خواهیم بود؟

کیومرث بیات مالک موقت سپیدرود رشت تاکید کرده است که از این تاریخ به بعد مالکیت و اداره امور باشگاه از عهده او خارج است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، کیومرث بیات که از او به عنوان مالک موقت سپیدرود نام برده می شود بارها از آمادگی خود مبنی بر واگذاری این تیم به مالک جدید خبر داده است.

بیات در جدیدترین نامه خود به مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان اعلام داشته که پس از استعفای علی کریمی از تاریخ ۱۳ اسفند سال ۹۷ بنا به توصیه مسئولان استان مالکیت این تیم طی مبایعه نامه عادی موقتا تا پیدا شدن خریدار دارای شرایط مالکیت به او منتقل شده است و قرار بوده که تا ظرف یک ماه، باشگاه به فرد جدید واگذار شود.

او در بخش دیگری از نامه با بیان اینکه  جابه‌جایی افراد به عنوان مدیرعامل و دلخوش کردن به وعده‌های نمایندگان مجلس راه درمان نیست از خود سلب مسئولیت کرده است و خواستار این شده است که وضعیت باشگاه با حفظ حقوق علی کریمی مشخص شود.

بیات همچنین تاکید کرده است که از این تاریخ به بعد مالکیت و اداره امور باشگاه از عهده او خارج است.

به گزارش دیارمیرزا، سپیدرود رشت درحالی این روزها با بحران مالکیت دست و پنجه نرم می‌کند که پیشکسوتانی مانند ایرج خوالی و احمد صومی که جزو موسسان سپیدرود بوده اند در کنار چند شرکت برای در اختیار گرفتن تیم پا پیش گذاشته اند اما علی‌رغم تشکیل کمیته واگذاری، برگزاری نشست‌ها و جلسات مختلف هنوز تیم به مالک جدیدی واگذار نشده است و تصمیم به اداره هیات امنایی تیم با مدیرعاملی مهدی آقازاده گرفته شده است.

اگرچه اداره کردن هیئت امنایی سپیدرود گویا تنها چاره کمیته واگذاری برای عبور از این دوران گذار بوده است اما طبیعی است که به‌جای انتخاب این آقازاده و آن آقازاده به عنوان مدیرعامل و مالک و… نیاز است که هرچه سریعتر تیم یک بزرگتر داشته باشد! بنابراین برای اینکه تکلیف این تیم یکبار برای همیشه مشخص شود و فوتبال‌دوستان رشتی دیگر نگران ارتش سرخ گیلان نباشند باید حتما تیم به مالک واجد شرایطی واگذار شود.

همچنین علی کریمی پیشکسوت فوتبال ایران اگرچه ۲ سال پیش به یکباره از سپیدرود دل کند و عطای تیم را به لقایش بخشید اما همواره نشان داده که نسبت به وضعیت سپیدرود و هواداران پرشمار این تیم بی تفاوت نبوده است. مالک موقت باشگاه هم تاکید کرده است که حقوق علی کریمی پس از واگذاری باشگاه به مالک جدید همچنان پا برجاست. حالا که با استعفای بیات و عدم واگذاری تیم به مالک جدید کلاف سردرگم سپیدرود پیچیده‌تر شده است و آنطور که مشخص است، گویا هر شخصی هم به عنوان خریدار پا پیش بگذارد باید با علی کریمی توافق کند. در چنین شرایطی برای سامان بخشیدن به سپیدود رشت باید ببینم که آیا مردم رشت باز هم شاهد بازگشت او به این تیم خواهند بود؟!

Share