دیارمیرزا گزارش می‌دهد؛

باشگاه دخانیات گیلان در آستانه‌ انحلال | چهار تیم در انتظار تنها یک مجوز

باشگاه باسابقه دخانیات گیلان به دلیل عدم صدور مجوز توسط دخانیات ایران در آستانه‌ی انحلال قرار گرفت و در صورتی که تا دو روز دیگر مجوز این باشگاه صادر نشود و پول ورودی این باشگاه پرداخت نگردد، به تاریخ خواهد پیوست!

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، باشگاه باسابقه دخانیات گیلان به دلیل عدم صدور مجوز توسط دخانیات ایران در آستانه‌ی انحلال قرار گرفت و در صورتی که تا چند روز دیگر مجوز این باشگاه صادر نشود و پول ورودی این باشگاه پرداخت نگردد، به تاریخ خواهد پیوست!

تیم بزرگسالان این باشگاه در لیگ برتر استان، تیم جوانان در لیگ یک کشور، تیم نوجوانان در لیگ برتر استان و تیم فوتسال این باشگاه نیز در لیگ برتر استان حضور دارد و عدم صدور مجوز سبب منحل شدن این چهار تیم خواهد شد.

پیگیریهای خبرنگار دیارمیرزا حاکی از این است که دخانیات ایران به تبصره ۲ ماده ۳۸ قانون مالیات اشاره داره و اعلام می‌کند که باید با دارایی از این طریق بخشی از مالیات استرداد می‌شود که البته باید گفت، دارایی استان گیلان اعلام کرده است که فعالیت دخانیات ایران در تهران صورت می‌گیرد و هیچ ارتباطی به اداره دارایی گیلان ندارد!

شرکت دخانیات معتقد است که با توجه به هزینه این شرکت در بخش فرهنگ و ورزش می بابست قانون استرداد مالیات متوجه آنها نیز شود، موضوعی که هم اکنون به یک چالش برای این شرکت و اداره مالیات تبدیل شده است.

حال باید دید با توجه به مشکلاتی که باشگاه‌های سپیدرود و داماش دارند، تیم ریشه‌دار دخانیات نیز دچار بحران می‌شود و مسوولین تنها می‌ایستند و نگاه می‌کنند تا یکی یکی تیم‌های فوتبال گیلان منحل شوند!

Share