شیرزاد در گفتگو با دیارمیرزا مطرح کرد؛

بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر و خیابانهای رشت | تاکید شیرزاد بر نوسازی ماشین آلات فرسوده

ضو شورای شهر رشت با بیان اینکه بارش باران نباید باعث نارضایتی مردم شود، تصریح کرد: مردم شهر رشت به ویژه محلات انتظار دارند که ماموران شهرداری رشت حضور به موقعی در زمان آب گرفتگی‌ها داشته باشند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فاطمه شیرزاد نماینده شورای شهر رشت در ستاد بحران شهرداری رشت در گفتگو با دیارمیرزا در مورد آب گرفتگی‌ها در سطح شهر رشت گفت: در بازدیدی که امروز از سطح شهر رشت داشتم، متاسفانه شاهد آب گرفتگی و سقوط درخت در چندین نقطه از شهر بودم.

این عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه بارش باران نباید باعث نارضایتی مردم شود، تصریح کرد: مردم شهر رشت به ویژه محلات انتظار دارند که ماموران شهرداری رشت حضور به موقعی در زمان آب گرفتگی‌ها داشته باشند اما متاسفانه گزارش‌هایی که به دست ما رسیده حاکی از این است که آب گرفتگی در سرچشمه و مناطق مختلف گلسار هم وجود دارد.

شیرزاد با اشاره به اینکه بخشی از ماشین آلات شهرداری رشت فرسوده است، افزود: شهرداری رشت باید برنامه و طرح خود را برای نوسازی این ماشین آلات به ویژه خودرو‌های سبک و سنگین خدمات شهری به شورا ارائه دهد.

وی با بیان اینکه در بودجه سال ۹۹ تاکیداتی بسیاری در نوسازی ماشین آلات فرسوده شده است به دیارمیرزا گفت: اما متاسفانه برای فصل زمستان با توجه به کمبود ماشین آلات و خرابی آن‌ها شهرداری مجبور به اجاره ماشین الات از پیمانکارها خواهد شد.

شیرزاد ادامه داد: شهرداری برای تامین دستگاه‌های خدمات شهری و اجاره ماشین آلات تقاضای افزایش بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان در بودجه را داده است که امروز در صحن شورا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

عضو شورای پنجم رشت یادآور شد: شهرداری باید با توجه به اینکه شهر رشت شهری پرباران و دارای سرمای زیادی است، پیش بینی‌های لازم در این مورد انجام می‌داد.

وی گفت: متاسفانه همه‌ساله بارش باران سبب غافلگیری مدیریت شهری می‌شود و امیدوارم طرح‌های مناسب برای رفع این مشکل از سوی شهرداری طرح‌های مناسب ارایه شود و برنامه ریزی مناسب برای تجهیز لجستیک انجام شود تا شاهد افزایش رضایت مندی شهروندان باشیم.

Share